Domů
Elektromobilita
Nové služby pro elektromobilisty v Liberci a Hradci Králové

Nové služby pro elektromobilisty v Liberci a Hradci Králové

Projekt Elektromobilita ČEZ umožňuje dobíjení elektromobilů na veřejných dobíjecích stanicích, které jsou zpřístupněny prostřednictvím čipové klíčenky. Čip je možné získat osobně v zákaznických centrech ČEZ. Od tohoto týdne přibyla tato možnost také v Liberci a v Hradci Králové.

Vlastníte elektromobil a rádi byste své vozidlo dobíjeli v síti dobíjecích stanic Skupiny ČEZ, kterou aktuálně tvoří 52 stanic po celé České republice? Pokud ano, budete potřebovat čip pro dobíjení, který získáte po uzavření smlouvy se Skupinou ČEZ.

Cena dobíjení je 900 Kč bez DPH na půl roku

Smlouvu lze uzavřít elektronicky a čip následně obdržet poštou. Pokud však vlastníci elektromobilů či plug-in hybridů chtějí dobíjet hned, mohou se zastavit v zákaznických centrech Skupiny ČEZ v Praze, Plzní, Mladé Boleslavi, Hradci Králové nebo Ostravě.

Od tohoto týdne mohou zákazníci uzavřít smlouvu a získat tak čip také v Liberci či v Hradci Králové. Skupina ČEZ nabízí službu Elektromobilita za paušální cenu 900 Kč bez DPH na půl roku.

„Jsme si vědomi, že souběžně s rozvojem technické infrastruktury pro elektromobily je nutné budovat také informační a servisní bázi. Kontaktní místa ČEZ Point a Zákaznická centra Skupiny ČEZ jsou pro nás díky své flexibilitě a zkušenostem v oblasti obsluhy zákazníků ideálním partnerem.“Tomáš Chmelík, manažer útvaru čIsté technologie ČEZ

Úvodní fotografie: Elektromobilita ČEZ

Mohlo by vás zajímat:

Komentáře(5)
Petr Krejčík
18. listopad 2015, 14:19

Ta paušální cena 900,- Kč(bez DPH) na 6 měsíců je bez rozdílu kolikráte si bude elektromobil dobíjet? Děkuji.

Petr Krutiš
18. listopad 2015, 16:46

Dobrý den, ano, zaplatíte 900 Kč + DPH a můžete půl roku neomezeně dobíjet.

Tomáš
24. únor 2016, 11:06

Hlavně by to chtělo ty rychlostanice mít ve všech větších městech

a pak taky na hlavních trasách i mimo dálnice.

Tomas Jirka
24. únor 2016, 20:21

Problem je, ze neni rychlodobijecka jako rychlodobijecka a nektere stanice jsou zhola nepouzitelne, ale o tom snad jiz brzy v testu Nissanu LEAF :)

Jinak ano - DC stanice kolem hlavnich tahu, jinak nabijeni doma a je to ok, otazka bude, jak poroste pocet elektromobilu, zda se nebudou tvorit fronty.

Tomáš
28. únor 2016, 07:19

Myslíte fronty, jako když někde na benzince dávají velkou slevu, nebo běžně na Tank ONO. Jo benzínoví si zvykly, tak si zvyknou i s elektroautem.

Výhoda nabíječky je, že právě nemusí být jen na benzince, klidně doma, na chatě u návštěvy.

Ale hlavně by si je měly stavět restaurace, bistra, motoresty a podobné podniky.

Já nepotřebuji čumět 1/2 hodiny na benzince a procházet regály. Já si raději sednu v bistru, odpočinu si od cesty, dám si svačinku, kafíčko nebo jiné osvěžení a za 1/2 hodinky vyrazím na další cestu.

Komentáře pouze pro přihlášené uživatele

Komentáře v diskuzi mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj níže.

V uživatelské sekci pak můžete najít poslední vaše komentáře.

Přihlásit se