
Subaru zvažuje vývoj elektrické verze svých současných modelů
Subaru zvažuje pro svůj vstup do oblasti elektromobility výrobu elektrických verzí svých současných modelů. K tomuto kroku automobilka přistoupila na základě celosvětového trendu vývoje elektrických aut mimo jiné z důvodu striktnějších emisních požadavků. Celková investice pro následující rok by měla činit 1,2 miliardy dolarů.
Japonská společnost, plánující uskutečnit rekordní investice v oblasti výzkumu a vývoje pro tento rok, zvažuje, zda-li jít cestou vývoje nové platformy, nebo raději elektrifikací existujících modelů. Subaru si chce udržet status výrobce dbajícího na bezpečnost při eliminaci potřeby spolupráce s dalšími automobilkami. Tímto rovněž nehrozí, že by vozy z produkce Subaru musely vystupovat pod jinou značkou.
Tato strategie je v kontrastu přístupu jiných výrobců automobilů, jakým je například německý Daimler AG se svou značkou Mercedes-Benz. Výrobce luxusních automobilů prezentuje své technologie v oblasti elektromobility, zahrnující dobíjecí stanice a energetická úložiště, pod značkou EQ, čímž své vozy zviditelňuje a připravuje se tím na očekávaný boj s Teslou.
Subaru ovšem vidí výhodu právě v zachování názvu automobilky. Tímto krokem navíc dává zákazníkovi toužícímu po elektromobilu možnost výběru již existujícího typu vozu.
Elektromobilita na prvním místě
Subaru upřednostňuje vývoj elektrifikace svých modelů před dalšími novými technologiemi, jakými jsou například autonomní řízení a komunikující vozy, jelikož chce uvést na trh hybridní vůz již příštím rokem a do roku 2021 plánuje představit plně elektrickou energií poháněný automobil. Společnost hodlá do vývoje investovat 1,2 miliardy dolarů. Investice je plánovaná na 12 měsíců a vyprší v březnu 2018.
Autor úvodní fotografie: Qurren
Mohlo by vás zajímat:
Ze stávajících aut má cenu dělat maximálně tal mild hybridy.
Elektricská auta určitě a většinou i plug-in hybridy je dalekoo lepší stavět od nových základů.
Je otázka jak moc si to žádá měnit karoserii, pokud už do toho auta dostanou baterku nějaké větší kapacity, pak je myslím hloupost se nepokusit o umístění nabíječky a tedy z toho dělat plug-in hybridy. Ale kolik pak bude dojezd čistě na elektřinu je otázka. Bohužel v panelákové Evropě se jen tak možnosti aby si každý nabíjel v noci doma nedočkáme.
Komentáře v diskuzi mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj níže.
V uživatelské sekci pak můžete najít poslední vaše komentáře.
Přihlásit se