Firma One Energy & One Mobile přestala dodávat zákazníkům elektřinu a plyn. Vyplývá to z vyjádření firmy a Operátora trhu s elektřinou (OTE). Podle dat OTE dodávala společnost na konci letošního února elektřinu 15.057 a plyn 8326 zákazníkům.

Zákazníci firmy mohou ve zrychleném řízení požádat o změnu dodavatele. Pokud tak neučiní, přejdou pod takzvaného dodavatele poslední instance (DPI), který má v zákonem stanovených případech povinnost energie zákazníkům dodávat. Je určen podle daného distribučního území.

Energetický regulační úřad (ERÚ) už dříve uvedl, že zákazníci DPI mají šest měsíců na to, aby uzavřeli smlouvu o dodávkách plynu s novým obchodníkem. Úřad ale doporučuje se změnou neotálet kvůli vyšším cenám, které DPI může účtovat, a také kvůli hrozbě neoprávněného odběru, který nastává po překročení šestiměsíční lhůty.

„V souvislosti s nepodařeným přechodem na nový informační systém a soustavnými problémy s vygenerováním platebních kalendářů a následné fakturace (vyúčtování) za dodávky elektřiny a zemního plynu se naše společnost dostala do situace, kdy nedokázala plnit přísné podmínky energetického trhu a management společnosti rozhodl ze svého podnětu o ukončení činnosti,“ uvedla dnes firma One Energy & One Mobile na svém facebooku.

zemní plyn
Ilustrační foto

Dále sdělila, že dnešním dnem přestává přijímat zákaznické požadavky a soustředí se výhradně na vyúčtování dodávek elektřiny a zemního plynu, s cílem vypořádat přeplatky a nedoplatky z dodávek energií a vyrovnání se se všemi věřiteli společnosti.

„One Energy & One Mobile v současné době již nedisponuje zákaznickým centrem a je možné ji kontaktovat pouze prostřednictvím e-mailu na adrese zakaznik@oneenergy.cz,“ dodala.

Komentáře

0 komentářů ke článku "undefined"

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *