BUSINESS PARTNER PRO OBLAST ASSET MANAGEMENTU (M/Ž)

ČEZ Distribuce
Hradec Králové-Pražské Předměstí, Praha-Michle
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Co u nás budete dělat?

  • Udržovat pravidelný kontakt s businessem a identifikovat vhodné řešitelské oblasti
  • Udržovat dialog napříč společnosti pro identifikaci možného využití produktů / řešení v oblasti asset managementu
  • Zajišťovat sběr a prioritizaci business požadavků v oblasti asset managementu a tím dodávat vstupy a podklady pro rozhodnutí vedení o prioritizaci požadavků
  • Koordinovat správu produktového katalogu
  • Zajišťovat validaci kvality dodávky řešení
  • Odpovídat za zadávání přesně popsaných objednávek pro tým
  • Odpovídat za reporting nových produktů
  • Budete součásti rozvoje nového profesionálního týmu

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání (stavebního/technického směru výhodou)
  • Zkušenosti na obdobné pozici se zaměřením na asset management 5 let v rámci provozovatelů distribučních soustav nebo 7 let z jiného odvětví
  • Zkušenosti s vedením týmu, schopnost motivovat a vést
  • Povědomí v oblasti IT, analytiky, dat, vývoje, financí a inovací
  • Pokročilou angličtinu alespoň na úrovni B2

Co nabízíme my Vám?

  • Kreativní práci plnou výzev v kolektivu technických nadšenců
  • Různorodou práci na zajímavých projektech včetně práce pro kritickou infrastrukturu – práce vám bude dávat vždy smysl a svojí prací budete moci ovlivnit i budoucí podobu distribuční soustavy
  • Možnost učit se od dalších expertů v oblasti datové analytiky a pokročilé automatizace. Kromě toho se můžete těšit i na intenzivní rozvoj – hard-skills, soft-skills, certifikace
  • Jedinečnou příležitost podílet se na změně budoucí podoby ČEZ Distribuce
  • Práci pro jedničku na trhu, pravidelně získáváme jedno z nejvyšších ocenění v soutěži Zaměstnavatel roku
  • Stylové a moderně vybavené kanceláře v Praze a Hradci Králové

Benefity

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Nadstandardní lékařská péče
  • Sleva na firemní výrobky
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
    Skupina ČEZ nabízí různé formy flexibilní pracovní doby všude tam, kde to charakter pracovní pozice a druh práce umožňuje. Jedná se například o práci z domova, zkrácené pracovní úvazky nebo stlačený pracovní týden. Využíváme i pružnou pracovní dobu. Záleží vždy na domluvě s vedoucí/m.
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání & osobní rozvoj
    Našim zaměstnancům umožňujeme rozvoj jejich potenciálu a osobnostní i profesní růst.
  • Cafetérie
    Jde nám o zdraví a pohodu našich zaměstnanců a víme, že každý má jiné potřeby, proto využíváme program Kafeterie, kde přidělené body může každý uplatnit dle svých preferencí, např. v rámci sportovních aktivit, v lékárně, či na wellness nebo rodinných pobytech.
  • Sickdays
  • Možnost napracovat si hodiny
  • Benefity pro OZP/OZZ zaměstnance
    Našim zaměstnancům se statusem OZP/OZZ jsme navýšili osobní účet v Kafeterii o 3000 Kč a přidali 2 dny volna na vyřízení statusu OZP/OZZ.

Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ

U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.

Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.