Manažer Customer experience
ČEZ Prodej, a. s.
Vyskočilova 1461/2a, 140 00 Praha-Michle, Česká republika
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
Co jsme už v ČEZ Prodej dokázali?
- CX a NPS jsme zařadili mezi naše priority, chceme být nejlepší z velkých dodavatelů energie.
- V rámci programu digitalizace redesignujeme procesy tak, abychom snížili úsilí, které musí zákazník vynaložit, aby vyřešil svůj požadavek
- Customer Experience index jsme už dokázali zvýšit z 79% na více než 85% (pozn. CXI počítáme jako procento jedniček na pětibodové škále hodnocení spokojenosti s vyřízením požadavku, zaměstnancem a úsilím potřebným k vyřízení požadavku)
Koho hledáme?
- Organizovanou zkušenou manažerku nebo manažera, zkrátka někoho, kdo dokáže iniciovat, řídit i podporovat aktivity ke zlepšení CX a NPS napříč společností
- Skvělého lídra, který si vezme na starost čtyřčlenný tým CX
- Člověka, který přinese inspiraci a umí integrovat jak feedback zákazníka, tak i čísla, procesní a IT pohled. Prostě nehledáme strategického enthusiastu, ale někoho, kdo si umí vyhrnout rukávy.
Co Vám nabízíme?
- Velkou příležitost - ušli jsme velký kus cesty, ale ještě větší nás čeká. NPS Řídící výbor reportuje top managementu společnosti, takže věci se dají rozhodovat rychle.
- Skutečný dopad - jsme největší dodavatel energie a chceme být moderní retailovou firmou.
- Reálné inovace - energetika je sektor, který se rapidně mění – technologie se vyvíjejí, mění se vnímání zákazníků a Skupina ČEZ přichází s vizí Čistá Energie Zítřka
Naše benefity...
- Bonusy
- Auto i pro soukromé účely
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání
- Kafetérie
- Firemní školka
- Sickdays
- Homeoffice
- Firemní akce