Manažer Customer experience

ČEZ Prodej, a. s.
Vyskočilova 1461/2a, 140 00 Praha-Michle, Česká republika
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Co jsme už v ČEZ Prodej dokázali?

  • CX a NPS jsme zařadili mezi naše priority, chceme být nejlepší z velkých dodavatelů energie.
  • V rámci programu digitalizace redesignujeme procesy tak, abychom snížili úsilí, které musí zákazník vynaložit, aby vyřešil svůj požadavek
  • Customer Experience index jsme už dokázali zvýšit z 79% na více než 85% (pozn. CXI počítáme jako procento jedniček na pětibodové škále hodnocení spokojenosti s vyřízením požadavku, zaměstnancem a úsilím potřebným k vyřízení požadavku)

Koho hledáme?

  • Organizovanou zkušenou manažerku nebo manažera, zkrátka někoho, kdo dokáže iniciovat, řídit i podporovat aktivity ke zlepšení CX a NPS napříč společností
  • Skvělého lídra, který si vezme na starost čtyřčlenný tým CX
  • Člověka, který přinese inspiraci a umí integrovat jak feedback zákazníka, tak i čísla, procesní a IT pohled. Prostě nehledáme strategického enthusiastu, ale někoho, kdo si umí vyhrnout rukávy.

Co Vám nabízíme?

  • Velkou příležitost - ušli jsme velký kus cesty, ale ještě větší nás čeká. NPS Řídící výbor reportuje top managementu společnosti, takže věci se dají rozhodovat rychle.
  • Skutečný dopad - jsme největší dodavatel energie a chceme být moderní retailovou firmou.
  • Reálné inovace - energetika je sektor, který se rapidně mění – technologie se vyvíjejí, mění se vnímání zákazníků a Skupina ČEZ přichází s vizí Čistá Energie Zítřka

Naše benefity...

  • Bonusy
  • Auto i pro soukromé účely
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání
  • Kafetérie
  • Firemní školka
  • Sickdays
  • Homeoffice
  • Firemní akce