Inzerát již není aktuální
CO UŽ JSME V ČEZ PRODEJ DOKÁZALI?
- Žijeme onlinem, jsme jedničkou v kampaních mezi všemi dodavateli, a navíc stále rosteme tempem 100 % Y/Y v počtu online konverzí. Zároveň jsme na cestě stát se i jedničkou v oblasti prodeje technologií (především domácích fotovoltaických elektráren).
- Máme nejvíce zákazníků a díky skvělým datařům umíme nejen přesně cílit naše nabídky, ale i přesně reportovat, jak jsme v nich úspěšní.
- Jde nám o nejlepší NPS v energetice, takže potřebujeme někoho, kdo toto vše využije a posune zákaznickou spokojenost ještě dále.
CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT?
- Tvou hlavní náplní bude vymýšlení, příprava, realizace a vyhodnocování kampaní cílených na celý zákaznický životní cyklus ve svěřeném segmentu. Klíčové jsou akvizice, ale cílem je také úspěšný rozvoj a udržení zákazníků.
- Budeš analyzovat potřeby segmentu a vytvářet relevantní value propositon.
- Během kampaní budeš sledovat jejich výkon a na základě výsledků je budeš průběžně upravovat. Součástí je i celkové vyhodnocení a vytvoření zadání na návazné aktivity.
- Budeš úzce spolupracovat s kolegy z ostatních týmů včetně řízení produktů, řízení prodejních kanálů, řízení CX, BI atd.
- Budeš odpovídat za kontrolu a hospodaření s přiděleným budgetem.
ČÍM NÁS ZAUJMEŠ?
- Vysokoškolským vzděláním.
- Praxí na obdobné pozici v oblasti služeb (energetika, banka, pojišťovna, telekomunikace), ideálně v přímém i maticovém řízení.
- Zkušenostmi s řízením BTL i ATL kampaní (min. 3 roky).
- Byznysovým a logickým myšlením (selský rozum) s domýšlením detailů.
- Analytickými schopnostmi.
- Oceníme schopnost rychle se zorientovat.
BENEFITY
- Bonusy
- Příspěvek na dovolenou
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání
- Kafetérie
- Příspěvek na vzdělání
- Sickdays
- Homeoffice
- Firemní akce
- Možnost napracovat si hodiny
NÁSTUP
Nástup je možný po vzájemné domluvě.
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.