Inzerát již není aktuální
Co u nás budete dělat?
- Podílet se na strategickém nastavení a řízení svěřeného portfolia nemovitostí, navrhovat zlepšení, optimalizace procesů v oblasti správy nemovitostí, včetně jejich následné realizace.
- Připravovat podklady k veřejným zakázkám a spolupracovat na jejich průběhu.
- Připravovat roční plány nákladů a provádět průběžnou kontrolu plnění včetně jejich případné korekce.
- Řídit smluvní vztahy v oblastech správy nemovitostí, kontrolovat dodávku, objem a kvalitu služeb včetně přípravy podkladů pro fakturaci.
- Pravidelně kontrolovat a vyhodnocovat plnění parametrů SLA pro oblast správy nemovitostí.
- Rozhodovat o oprávněnosti požadavků pracovníků společnosti na pracovní podmínky a vybavení pracoviště v souladu zejména se standardy „Property Policy“.
- Posuzovat a případně zajišťovat požadavky interního zákazníka na investice do pronajatých nemovitostí společnosti.
- Koordinovat a schvalovat požadavky na realizaci investic a jmenovitých oprav ve spravovaných objektech určených ke skladování zásob.
- Koordinovat vlivy EMS a EnMS a zapracovávat je do interních postupů a metodik.
- Zodpovídat za přípravu a vydání závazných postupů, pravidel a metodik v oblasti řízených procesů.
- Zpracovávat datové podklady k řízené oblasti a tyto vyhodnocovat a pravidelně / ad-hoc reportovat.
- Podílet se na vybraných projektech společnosti souvisejících se spravovanou oblastí.
Bez čeho se neobejdete?
- VŠ vzdělání technicko-stavebního směru
- 6 let praxe
- řidičského průkazu skupiny B
- zkušenosti v oblasti facility managementu
- velmi dobrých komunikačních a prezentačních dovedností
- výborné znalosti práce s informačními systémy – MS Office, SAP
- analytického myšlení a praktického úsudku
- základní znalosti účetních a daňových předpisů
- schopnosti převzetí zodpovědnosti
- samostatnosti a odolnosti vůči stresu
Výhodou pro Vás bude:
- rozšířená znalost prostředí elektroenergetiky (včetně souvisejících zákonných norem)
- obecná orientace v oblasti distribuce elektřiny
- znalost legislativy v oblasti obchodních vztahů
Benefity
- Bonusy
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání
- Kafetérie
- Firemní školka
- Sickdays
Po prvním roce možné prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.