Inzerát již není aktuální
Co u nás budete dělat?
- Vést jednání a komunikovat s dodavateli
- Vybírat dodavatele na základě analýzy jednotlivých nabídek
- Centrálně zajišťovat materiál pro potřeby realizace a chodu společnosti v požadovaném čase, kvalitě a množství
- Plánovat dodávky z centrálního skladu na základě potřeby realizace
- Pracovat s interními systémy (Pohoda) a zpracovávat příslušné faktury
- Kontrolovat termíny dodání od dodavatele a úzce spolupracovat s logistikou
- Spolupracovat s dalšími odděleními (realizace, produkt, vývoj)
Co je pro nás důležité?
- Ukončené SŠ vzdělání
- Min. 2 roky zkušeností na obdobné pozici
- Znalost účetního programu POHODA výhodou
- Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Teams)
- Odpovědnost, spolehlivost, samostatnost
- Proaktivní přístup
Proč k nám?
- Zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele
Benefity
- Bonusy
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ
U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.
Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.