Specialista/tka řízení informačních rizik senior
ČEZ, a. s.
Dukovany, Ostrava-Moravská Ostrava, Plzeň-Východní Předměstí, Praha-Michle, Temelín
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
Čemu se budeš v týmu IKB věnovat:
- Obecně řečeno zajištění informační a kybernetické bezpečnosti v celé Skupině ČEZ
- Rozvíjet, implementovat a monitorovat systém řízení informačních rizik Skupiny ČEZ (dle ISO 31000 a 27005)
- Tvorbě metodiky a rozvoji nástroje na řízení informačních rizik
- Zajišťování souladu s legislativou a best practice v oboru
- Plánování, realizaci, ověřování a vyhodnocování (PDCA) bezpečnostního procesu dle ISMS
- Navrhování a řízení změn směřovaných do efektivního nastavení procesů, vhodných technologií a optimálně vynaložených finančních prostředků
- Přípravě podkladů pro vzdělávání a vlastnímu školení zaměstnanců
- Sledování nových/aktuálních bezpečnostních technologických směrů a trendů a kontinuálnímu vzdělávání v oblasti řízení rizik a IKB
Co od tebe očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání v technickém oboru
- Alespoň 3 roky aktivní praxe v řízení informačních rizik a velmi dobrou orientaci v prostředí ICT (ICS).
- Silné komunikační dovednosti
- Velmi dobrou angličtinu a češtinu
- Drive a orientaci na výsledky
- Schopnost pracovat na více úkolech zároveň a řešit komplexní problémy
- Řidičský průkaz sk. B
- Schopnost pracovat samostatně, umět si vytvořit vlastní názor a podpořit ho argumenty
- Zároveň budeš pracovat v různých týmech, musíš tedy být i týmový hráč
- Ochota rychle se učit nové věci a přirozená zvídavost
- Naše práce nás baví a hledáme někoho, kdo to bude mít nastavené stejně a bude mít chuť přinášet nové nápady a rozvíjet kolegy kolem sebe
Pokud je ve tvém CV i následující, budeme rádi:
- Pracovní / studijní zkušenosti ze zahraničí
- Znalost příslušných norem (např. ISO 27k) a české legislativy (zejména zákona č. 181/2014Sb., o kybernetické bezpečnosti)
- CISA, CISM, ISMS Implementer / Auditor a jiné relevantní certifikace
Benefity
- Bonusy
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání
- Kafetérie
- Firemní školka
- Sickdays
- Homeoffice
Kdy u nás můžeš začít pracovat?
Od 1.9.2021
Pokud tě náš inzerát zaujal, pošli nám svůj životopis prostřednictvím odpovědního tlačítka "Mám zájem" a my se ti ozveme, abychom se domluvili na dalším postupu. Do přihlášky nezapomeň zmínit o které místo výkonu práce máš zájem - nového kolegu/kolegyni rádi přivítáme v našich kancelářích v Praze, Plzni, Ostravě, Temelíně nebo Dukovanech, záleží jen na tobě.
Společnost:
ČEZ, a.s.
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.