Trenér/ka prodejních dovedností pro call centra
ČEZ Prodej, a. s.
Plzeň-Východní Předměstí
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
CO BUDE TVÝM ÚKOLEM?
- spolu s manažery call center rozhodovat o organizaci a formě školení a tréninků na základě vypozorovaných dovedností v průběhu náslechů hovorů
- rozvíjet soft dovednosti operátorů call center
- pravidelně předávat operátorům call center rozvojovou zpětnou vazbu
- nebát se kolegům ukázat prodej přes telefon
- školit a koučovat týmy a jednotlivce v oblasti soft skills
- svými nápady se podílet na tvorbě strategie rozvoje zaměstnanců call centra, protože ty budeš u zdroje
- spolupracovat na koncepci vzdělávání a připravovat vzdělávací materiály
- podílet se na projektech Skupiny ČEZ v oblasti kvality obsluhy, zefektivnění procesů týkajících se prodejní oblasti a podpory obsluhy
ČÍM NÁS UPOUTÁŠ?
- zkušenostmi s mentoringem, koučinkem, rozvojem a vzděláváním dospělých
- skvělými komunikačními dovednostmi a písemným projevem
- zkušenostmi s nastavením rozvojových tréninků a aktivit pro kolegy z front office
- máš prokazatelnou praxi v obchodě
- aktivním přístupem ke svěřeným úkolům, zodpovědností
- schopností práce pod stresem, schopností zvládat krizové situace
- dokážeš věnovat maximum pozornosti lidem
- řídíš vozidlo a máš k tomu oprávnění
CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT OD NÁS?
- Bonusy
- Sleva na firemní výrobky
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání
- Kafetérie
- Sickdays
- Homeoffice
- Firemní akce
- Profesní kouč
- Vlastní organizace náplně práce
- perfektní tým a spravedlivého šéfa
- pravidelné sdílení know-how s kolegy a kolegyněmi z celé republiky
- propracovaný adaptační plán, na začátku tě nenecháme ve štychu
NÁSTUP:
Nástup je možný po vzájemné dohodě.
Motivační dopis a profesní životopis zasílej prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").