Trenér/ka prodejních dovedností pro call centra

ČEZ Prodej, a. s.
Plzeň-Východní Předměstí
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

CO BUDE TVÝM ÚKOLEM?

  • spolu s manažery call center rozhodovat o organizaci a formě školení a tréninků na základě vypozorovaných dovedností v průběhu náslechů hovorů
  • rozvíjet soft dovednosti operátorů call center
  • pravidelně předávat operátorům call center rozvojovou zpětnou vazbu
  • nebát se kolegům ukázat prodej přes telefon
  • školit a koučovat týmy a jednotlivce v oblasti soft skills
  • svými nápady se podílet na tvorbě strategie rozvoje zaměstnanců call centra, protože ty budeš u zdroje
  • spolupracovat na koncepci vzdělávání a připravovat vzdělávací materiály
  • podílet se na projektech Skupiny ČEZ v oblasti kvality obsluhy, zefektivnění procesů týkajících se prodejní oblasti a podpory obsluhy

ČÍM NÁS UPOUTÁŠ?

  • zkušenostmi s mentoringem, koučinkem, rozvojem a vzděláváním dospělých
  • skvělými komunikačními dovednostmi a písemným projevem
  • zkušenostmi s nastavením rozvojových tréninků a aktivit pro kolegy z front office
  • máš prokazatelnou praxi v obchodě
  • aktivním přístupem ke svěřeným úkolům, zodpovědností
  • schopností práce pod stresem, schopností zvládat krizové situace
  • dokážeš věnovat maximum pozornosti lidem
  • řídíš vozidlo a máš k tomu oprávnění

CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT OD NÁS?

  • Bonusy
  • Sleva na firemní výrobky
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Firemní vzdělávání
  • Kafetérie
  • Sickdays
  • Homeoffice
  • Firemní akce
  • Profesní kouč
  • Vlastní organizace náplně práce
  • perfektní tým a spravedlivého šéfa
  • pravidelné sdílení know-how s kolegy a kolegyněmi z celé republiky
  • propracovaný adaptační plán, na začátku tě nenecháme ve štychu

NÁSTUP:

Nástup je možný po vzájemné dohodě.

Motivační dopis a profesní životopis zasílej prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").