Manažer zákaznických cest

E.ON Česká republika, s.r.o.
Praha, Brno
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Společnost E.ON Energie, a.s. v Česku dodává elektřinu a plyn více než milionu zákazníků. Zásobujeme domácnosti i velké výrobní podniky, malé obce i velká města. Díky tomu jsme druhým největším dodavatelem na tuzemském trhu. Navíc celá čtvrtina elektřiny, kterou nakupujeme, pochází z obnovitelných zdrojů. Pro své zákazníky realizujeme také řadu chytrých řešení v oblasti Customer Solutions, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita.

Hledáme posilu do oddělení Výzkumy a zákaznická zkušenost. Zabýváme se analýzou, návrhem a rozvojem nástrojů pro řízení zákaznické zkušenosti v rámci celé skupiny E.ON. Sledujeme a vyhodnocujeme metriky NPS a spravujeme a rozvíjíme zákaznické cesty. Nového kolegu nebo kolegyni potřebujeme v Praze nebo Brně.

Co u nás budete dělat?

  • Svěříme vám správu vybraných zákaznických cest, jejich vyhodnocování a navrhování nových opatření.
  • Vašim úkolem bude pomoci interním zákazníkům pochopit potřeby a očekávání zákazníků.
  • Zapojíte se do přípravy a nastavení výzkumů se zákazníky podle potřeb nově vznikajících produktů a procesů.
  • Můžete se těšit na komunikaci a spolupráci s velkou řadou oddělení.
  • Budete se podílet na interpretaci zpětné vazby od zákazníků.
  • Součástí vaší práce bude mapování zákaznických cest a service design.
  • Budete mít příležitost samostatně vést workshopy.
  • Nemine vás práce s daty, tvorba reportů pro účely sledování zákaznické zkušenosti a jejich prezentace.

Jak si vás představujeme

  • Jste zkušeným expertem z oblasti mapování a řízení zákaznických cest.
  • Jste velmi samostatný/á, vaší přirozeností je proaktivní hledání příležitostí pro zlepšení zákaznické zkušenosti.  
  • Jste velmi dobrý/á v mezilidských vztazích, dovedete být přínosnou součástí širšího pracovního týmu, ale i sám/sama vést workshopy nebo design sprinty.
  • Pomáháte interpretovat zpětnou vazbu od zákazníků a pochopit jejich potřeby a očekávání.
  • Máte analytické schopnosti, dokážete pracovat s daty a jste schopen/schopna je vysvětlit a prezentovat.
  • Znáte metodiku NPS, mapování zákaznických cest a service design.
  • Komunikujete s velkou řadou oddělení, školíte nové kolegy na práci se zákaznickou zkušeností a implementujete kroky k jejímu dalšímu zlepšování.
  • Nedělá vám problém komunikovat v angličtině.

Co by měl splňovat ideální kandidát?

Dokonalost k Vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…

  • máte vysokoškolské vzdělání
  • se můžete pochlubit zkušeností v oblasti customer experience, a to zejména zkušeností s:
    • mapování zákaznických cest
    • indikátory pro měření zákaznické zkušenosti (NPS, CES, CSAT aj.), jejich analýzou a interpretací
    • analýzou problematických oblastí v produktech a procesech společnosti z pohledu zákazníka a návrhem a implementací nápravných opatření
    • přípravou a vedením workshopů a design sprintů
  • můžeme se spolehnout na Vaši schopnost komunikace písemně i ústně napříč všemi úrovněmi organizace
  • baví Vás prezentovat, moderovat a víte jak na to
  • zvládnete se domluvit na výsledku s týmy z různých oblastí
  • na angličtinu jste fakt borec (úroveň C1/C2) a jste-li cizinec/cizinka, na Vaší češtině to není poznat
  • práci s PC a balíčkem MS Office máte v malíku
  • znáte metodiku NPS

Budeme nadšeni, pokud…

  • jste týmový hráč se silnými interpersonálními dovednostmi
  • iniciativa je Vám vlastní
  • vás láká práce s daty a myslíte analyticky
  • k práci přistupujete s odpovědností a pečlivostí a umíte být flexibilní

Proč je fajn pracovat u E.ONu?

  • Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
  • 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
  • Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
  • Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
  • Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
  • Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.

ID pozice: 192903  Datum nástupu: dle domluvy   Uzávěrka přihlášek: 26.11.2022 

Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis? Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: Štěpánka Bartoňová , tel. 389 112 734.

Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.

E.ON je mezinárodní energetická společnost v soukromém vlastnictví. Našich 75 000 kolegů ve 15 zemích každodenně spolupracuje na technických inovacích, které usnadňují životy našim zákazníkům. Jsme první velkou energetickou společností, která se intenzivně soustředí na budoucnost energie prostřednictvím energetických sítí, energie z obnovitelných zdrojů a řešení pro zákazníka.