Vedoucí oddělení koordinace Úseku investiční výstavby

GasNet, s.r.o.
Plynárenská 256, Brno
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Jaké budou Vaše činnosti a odpovědnosti?

  • vedení týmu zaměstnanců s místem výkonu práce po celé ČR
  • vedení agendy podporující investiční proces na úseku investiční výstavby v souvislosti s ekonomikou, evidenční a dokumentační činnosti a administrativou jednotlivých odborů a oddělení úseku
  • plánování nákladů a výnosů pro úsek investiční výstavby v režimu forecastů, střednědobých plánů, sledování skutečného vývoje nákladů a výnosů, analýza odchylek a jejich komentování
  • zajišťování sběru a kontroly podkladů pro sestavení plánů a zpracování návrhů plánů v součinnosti se zpracovateli podkladů a vedoucími zaměstnanci
  • sledování vývoje skutečnosti s plánem a návrh případných nápravných opatření, spolupráce s odborem finančního controllingu
  • příprava podkladů pro fakturaci výnosů dle SLA, zpracování dílčí žádosti o fakturace, úzká spolupráce s odborem účetnictví
  • zajišťování reportingu dat na úseku investiční výstavby
  • vedení agendy vykazování pracovní doby u zaměstnanců – zadávání plánu výkonů, kontrola věcné správnosti skutečně vykázaných výkonů, podklady pro finanční controlling v oblasti nedokončené výroby
  • zastřešení práce s interními systémy – např. SAP, EVIS (evidence staveb) – metodické vedení, zaškolení, identifikace chybných dat a zajišťování jejich opravy apod.
  • aktivní práce na významných projektech firmy – aktuálně na projektu zavádění nového systému S4H, Maximo

Jakého kolegu hledáme?

  • ekonomicky smýšlejícího se znalostí provázanosti účetnictví na controlling
  • koncentruje se na řešení problémů, chápe souvislosti, má analytické myšlení a dotahuje úkoly do zadaného cíle
  • který má předpoklady pro vedení týmu
  • pracuje v Excelu na pokročilé úrovni a případně zná BI nástroje (Power BI)
  • umí se orientovat v příslušných technických normách a předpisech

Na co se u nás můžete těšit?

  • na zkušený tým oddělení koordinace, který spolu úzce spolupracuje
  • na práci ve společnosti, která využívá moderní IT technologie a pracuje na náročných projektech
  • na spolupráci při zavádění nových systémů a řešení apod.
  • využívání Home Office
  • na zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin za týden
  • na prodlouženou dovolenou na 25 dní a až 5 dní osobního volna
  • na balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • na příspěvek na stravování, služební mobilní telefon, služební mobilní tarif a notebook

Termín nástupu:

  • co nejdříve
  • jedná se o zástup za MD/RD

A co teď?

Vidíte se jako součást našeho týmu? Tak to je skvělé! Přihlaste se do výběrového řízení prostřednictvím tlačítka Mám zájem.
Potřebujete vědět ještě něco dalšího? Zavolejte Nadi Davidové na telefonní číslo 724 012 516.