Senior specialista podpory a koordinace
innogy Zákaznické služby
Plynární 2748 / 6 - 70200 Ostrava
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
Místo výkonu práce:
- Ostrava
- Dohodou
- Zajišťování a koordinace činnosti v rámci úseku zákaznických center:
- projektová a analytická podpora úseku
- nastavování a vyhodnocování účinnosti systému odměňování
- příprava, realizace a vyhodnocování soutěží
- koordinace a aktivní účast na testování systémových změn
- komunikace a spolupráce s IT specialisty, koordinace IT požadavků
- komunikace a spolupráce s metodiky a oddělením back office
- koordinace řešení nestandardních a hromadných požadavků
- účast v projektech v rámci innogy v ČR souvisejících se zákaznickým servisem
- VŠ/SŠ vzdělání
- podmínkou praxe na obdobné pracovní pozici v oblasti prodeje, zákaznického servisu apod.
- praktické zkušenosti a znalosti z IT oblasti
- velmi dobrá znalost MS Office, výhodou znalost SAP CRM
- znalost anglického jazyka alespoň B1
- ŘP sk. B
- vysoké pracovní nasazení a orientace na výsledky
- samostatnost při řešení úkolů, flexibilita a pozitivní přijímání změn
- velmi dobré komunikační schopnosti, schopnost řešit nestandardní situace
- prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
- balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
- stravenkový paušál v hodnotě 82 Kč/den
- zvýhodněné nabídky elektřiny a plynu
- odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
- pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.).
- spoustu dalších výhod, se kterými Vás blíže seznámíme při případném osobním setkání