Senior specialista podpory a koordinace

innogy Zákaznické služby
Plynární 2748 / 6 - 70200 Ostrava
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Místo výkonu práce:
  • Ostrava
Termín nástupu:
  • Dohodou
Náplň práce:
  • Zajišťování a koordinace činnosti v rámci úseku zákaznických center:
  • projektová a analytická podpora úseku
  • nastavování a vyhodnocování účinnosti systému odměňování
  • příprava, realizace a vyhodnocování soutěží
  • koordinace a aktivní účast na testování systémových změn
  • komunikace a spolupráce s IT specialisty, koordinace IT požadavků
  • komunikace a spolupráce s metodiky a oddělením back office
  • koordinace řešení nestandardních a hromadných požadavků
  • účast v projektech v rámci innogy v ČR souvisejících se zákaznickým servisem
Profesní předpoklady:
  • VŠ/SŠ vzdělání
  • podmínkou praxe na obdobné pracovní pozici v oblasti prodeje, zákaznického servisu apod.
  • praktické zkušenosti a znalosti z IT oblasti
  • velmi dobrá znalost MS Office, výhodou znalost SAP CRM
  • znalost anglického jazyka alespoň B1
  • ŘP sk. B
Osobnostní předpoklady:
  • vysoké pracovní nasazení a orientace na výsledky
  • samostatnost při řešení úkolů, flexibilita a pozitivní přijímání změn
  • velmi dobré komunikační schopnosti, schopnost řešit nestandardní situace
Nabízíme:
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní a dále 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • stravenkový paušál v hodnotě 82 Kč/den
  • zvýhodněné nabídky elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.).
  • spoustu dalších výhod, se kterými Vás blíže seznámíme při případném osobním setkání