Inzerát již není aktuální
innogy Energo, s.r.o.
Místo výkonu práce:
- Praha
- *co nejdříve
- samostatná činnost v oblasti interního a externího reportingu pro management společnosti
- participace při plánování (sběr dat od útvarů pro potřeby plánování)
- controllingové závěrky (kontrola účetnictví a určování správných controllingových objektů pro zaúčtování)
- práce v systému SAP – zakládání zakázek, nákladových středisek a profit center, včetně jejich správy
- provádění analýz odchylek skutečnosti od plánovaných hodnot
- zpracování statistických výkazů pro ČSÚ, MPO, ČPU a spolupráce při plnění ostatních informačních povinností
- podpora v záležitostech M&A projektů
- vytváření Business case, What-If analýz, scénářů možného vývoje apod.
- agenda mezipodnikových vztahů (SLA)
- podpora jednotlivých oddělení ve společnosti
- VŠ vzdělání ekonomického zaměření
- praxe v controllingu výhodou
- orientace v problematice účetnictví a korporátních financích
- velmi dobrá znalost MS Office - zejména MS Excel a PowerPoint
- znalost anglického jazyka (především písmem)
- znalost SAP výhodou
- samostatnost při řešení úkolů
- analytické myšlení a schopnost logického uvažování
- dobré komunikační dovednosti při jednáních na všech úrovních zaměstnanců
- orientace na týmovou spolupráci
- časová flexibilita
- pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
- flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně s možností práce i v režimu Home Office
- 25 dní dovolené až 5 dní osobního volna
- balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
- příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (1 odpracovaná směna=82 Kč)
- zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu v rámci programu Team pro naše zaměstnance