Technicko - administrativní řízení projektu
innogy Energo
náměstí Míru 380 - 26701 Králův Dvůr
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
Chcete se stát součástí týmu, který se zabývá výstavbou fotovoltaických elektráren? Jste nadšenec do moderních ekologických technologií a chcete stát na straně největšího hráče na trhu v oboru? Jste samostatný, komunikativní a chcete se dál rozvíjet? Pak hledáme právě Vás!
Místo výkonu práce:
- Králův Dvůr
- záleží na naší vzájemné domluvě
- koordinace a řízení výstavby fotovoltaických elektráren z hlediska administrativy *¨zadávání a kontrola úplnosti provedených obhlídek
- komunikace s dodavateli, zákazníky i napříč společností
- dohled nad průběhem výstavby FVE a plnění termínů
- zpracování dokladů a výstupů od dodavatelů
- přijímání požadavků na servis, reklamaci a předávat na techniky
- správa podkladů k finalizaci projektů
- SŠ technického směru výhodou
- uživatelská znalost balíčku MS Office
- kladný vztah k práci na PC
- zkušenosti s řízením projektů v softwaru EasyProject výhodou
- uvítáme kandidáta se zkušeností s řízením projektů, nicméně pozice je vhodná i pro méně zkušené uchazeče a absolventy
- pracovitost, samostatnost, pečlivost a zájem o obor
- organizační schopnosti
- dobré komunikační a prezentační dovednosti
- pracovní smlouva na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
- zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
- balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
- prodlouženou dovolenou na 25 dní + 3 - 5 dnů osobního volna
- příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (1 odpracovaná směna=82 Kč)
- zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu v rámci programu TEAM pro naše zaměstnance