Technicko - administrativní řízení projektu

innogy Energo
náměstí Míru 380 - 26701 Králův Dvůr
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Chcete se stát součástí týmu, který se zabývá výstavbou fotovoltaických elektráren? Jste nadšenec do moderních ekologických technologií a chcete stát na straně největšího hráče na trhu v oboru? Jste samostatný, komunikativní a chcete se dál rozvíjet? Pak hledáme právě Vás!

Místo výkonu práce:
  • Králův Dvůr
Termín nástupu:
  • záleží na naší vzájemné domluvě
Náplň práce:
  • koordinace a řízení výstavby fotovoltaických elektráren z hlediska administrativy *¨zadávání a kontrola úplnosti provedených obhlídek
  • komunikace s dodavateli, zákazníky i napříč společností
  • dohled nad průběhem výstavby FVE a plnění termínů
  • zpracování dokladů a výstupů od dodavatelů
  • přijímání požadavků na servis, reklamaci a předávat na techniky
  • správa podkladů k finalizaci projektů
Profesní předpoklady:
  • SŠ technického směru výhodou
  • uživatelská znalost balíčku MS Office
  • kladný vztah k práci na PC
  • zkušenosti s řízením projektů v softwaru EasyProject výhodou
  • uvítáme kandidáta se zkušeností s řízením projektů, nicméně pozice je vhodná i pro méně zkušené uchazeče a absolventy
Osobnostní předpoklady:
  • pracovitost, samostatnost, pečlivost a zájem o obor
  • organizační schopnosti
  • dobré komunikační a prezentační dovednosti
Další informace:
  • pracovní smlouva na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Nabízíme:
  • zkrácenou pracovní dobu na 37,5 hodin týdně
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • prodlouženou dovolenou na 25 dní + 3 - 5 dnů osobního volna
  • příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (1 odpracovaná směna=82 Kč)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu v rámci programu TEAM pro naše zaměstnance