Popis pozice
Pracovní náplň:
- Plánování, organizování a provádění auditních zakázek.
- Analýza interních procesů a identifikace a vyhodnocení potenciálních rizik v procesech a aktivitách společnosti.
- Zpracování získaných informací do formy auditní zprávy.
- Navrhování nápravných opatření a sledování jejich zavádění.
- Vedení příslušné auditní dokumentace.
- Podíl na sestavení ročního plánu auditních akcí.
- Práce na ad hoc poradenských zakázkách, s eventuálním zapojením do následných operativních aktivit.
Požadujeme:
- Vynikající znalost auditních postupů.
- VŠ vzdělání (technického směru výhodou).
- Znalost základních ekonomických kategorií a principů, dobrou orientaci ve finančních výkazech.
- Základní znalost IT (infrastruktura, aplikace, sítě, databáze).
- Vyzrálou osobnost se strategickým, analytickým a koncepčním myšlením.
- Výborné komunikační schopnosti, verbální i psané.
- Dobré organizační schopnosti, znalost ceny času, zaměření na detail.
- Proaktivitu, zvídavost a samostatnost.
- Umět formulovat jasný a srozumitelný názor, odprezentovat ho a obhájit. Schopnost prezentace i nepříznivých výsledků.
- Anglický jazyk na úrovni B2.
Nabízíme Vám:
- Možnost podílet se na zajímavých projektech ve velké, stabilní společnosti.
- Zajímavou a různorodou práci.
- Získáte atraktivní mzdové ohodnocení.
- Součástí Vaší odměny je variabilní složka mzdy.
- Užíváme si 26 dnů dovolené a můžeme využít i 3 dny zdravotního volna.
- Roční program Benefit plus.
- Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.
- Flexibilní zkrácená pracovní doba - 37,5 hod. týdně.
- Soukromé parkoviště v areálu společnosti.
- Dotované stravování.
- Vzdělávací a rozvojové kurzy.
- Multisport karta.
- Místo výkonu práce Praha – Chodov.