Popis pozice
Co u nás budete dělat?
- Připravovat výběrovou dokumentaci pro vybrané obchodní případy.
- Zajišťovat organizaci a administraci přidělených výběrových řízení a obchodních případů, včetně administrace smlouvy od jejího vzniku až po archivaci.
- Zajišťovat agendu nákupu, tj. zejména práce v SAP, elektronická archivace smluv a dokumentace, vyřizování objednávek, jednání s dodavateli.
Hledáme kandidáta, který splňuje následující požadavky:
- Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání, obor pro nás nehraje roli.
- Výhodou je znalost obchodního práva (NOZ) a zákona o zadávání veřejných zakázek
- Znalost anglického jazyka (alespoň úroveň B1).
- Řidičské oprávnění skup. B.
- Pečlivost, zodpovědnost a týmového ducha.
- Chuť učit se novým věcem.
- Komunikativní a všímavou osobnost, co umí číst mezi řádky.
Nabízíme:
- Práci pro jednu z předních energetických společností v ČR.
- Možnost práce z domova.
- Nástup dohodou.
- Atraktivní mzdové ohodnocení.
- Propracované zaškolení v rámci, něhož Vás vše potřebné naučíme.
- Součástí odměny je variabilní složka mzdy.
- 26 dnů dovolené a k tomu 3 dny zdravotního volna.
- Roční program Benefit plus.
- Měsíční příspěvek na penzijní připojištění.
- Flexibilní zkrácená pracovní doba - 37,5 hod. týdně.
- Dotované stravování.
- Vzdělávací a rozvojové kurzy.
- Akce pro zaměstnance.
- Multisport karta.
- Místo výkonu práce: Praha 10