Back office specialista optimalizace produktů zákazníků
ČEZ, a. s.
Guldenerova 2577, Plzeň
Práce na plný úvazek
Máte rádi kontakt se zákazníky? Dokážete zjistit jejich potřeby a baví vás hledat pro ně nejvhodnější nastavení pro stávající smlouvu? Pokud ano, přidejte se k nám a pomáhejte nám udržet zákazníky co nejspokojenější. Projdete školením v týmu tak, abyste se vše naučili a nemuseli mít žádné obavy. Na rozhovory s Vámi pak bude zákazník vzpomínat s úsměvem.
Co u nás budete dělat?
- přijímat příchozí hovory retenční linky
- zpracovávat požadavky přijaté od zákazníků
- telefonicky i e-mailem oslovovat výhradně stávající zákazníky
- připravovat zákazníkům nabídky na míru, díky kterým ušetří
- udržovat široké portfolio našich zákazníků na elektřině a zemním plynu
- pracovat na počítači se systém SAP a zpracovávat potřebnou administrativu
- a hlavně, komunikovat se zákazníky přirozeně a bez svazujících pravidel
Jací byste měli být:
- zkušenosti z oblasti energetiky výhodou
- předchozí pracovní zkušenost z call centra výhodou
- baví Vás komunikace s lidmi a týmová spolupráce
- jste energičtí a nebojíte se nových výzev a překonávání vytyčených cílů
- každodenní práce na počítači Vám není cizí
- chcete pracovat v pouze 7,5 hodinových směnách
- máte za sebou úspěšně střední školu
- chcete být součástí jedné z největších českých firem
Co nabízíme Vám?
- nástupní mzdu 34 730 Kč, přičemž průměrná mzda po zkušební době je kolem 46 000 Kč
- volné víkendy i svátky
- zaučení na pozici
- fajn kolektiv
- podporu vedoucího, kolegů i interního lektora
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
- osobní účet na volnočasové aktivity - cestování, sport, zdraví, kulturu, vzdělávání, zážitky a nákup tištěných knih
- stabilitu firmy, kterou každý z nás potřebuje
- široké možnosti pozdějšího uplatnění v rámci Skupiny ČEZ
Nástup:
- dohodou, jedná se o zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou