Máte rádi kontakt se zákazníky? Dokážete zjistit jejich potřeby a baví vás hledat pro ně nejvhodnější nastavení pro stávající smlouvu? Pokud ano, přidejte se k nám a pomáhejte nám udržet zákazníky co nejspokojenější. Projdete školením v týmu tak, abyste se vše naučili a nemuseli mít žádné obavy. Na rozhovory s Vámi pak bude zákazník vzpomínat s úsměvem.

Co u nás budete dělat?

  • přijímat příchozí hovory retenční linky
  • zpracovávat požadavky přijaté od zákazníků
  • telefonicky i e-mailem oslovovat výhradně stávající zákazníky
  • připravovat zákazníkům nabídky na míru, díky kterým ušetří
  • udržovat široké portfolio našich zákazníků na elektřině a zemním plynu
  • pracovat na počítači se systém SAP a zpracovávat potřebnou administrativu
  • a hlavně, komunikovat se zákazníky přirozeně a bez svazujících pravidel

Jací byste měli být:

  • zkušenosti z oblasti energetiky výhodou
  • předchozí pracovní zkušenost z call centra výhodou
  • baví Vás komunikace s lidmi a týmová spolupráce
  • jste energičtí a nebojíte se nových výzev a překonávání vytyčených cílů
  • každodenní práce na počítači Vám není cizí
  • chcete pracovat v pouze 7,5 hodinových směnách
  • máte za sebou úspěšně střední školu
  • chcete být součástí jedné z největších českých firem

Co nabízíme Vám?

  • nástupní mzdu 34 730 Kč, přičemž průměrná mzda po zkušební době je kolem 46 000 Kč
  • volné víkendy i svátky
  • zaučení na pozici
  • fajn kolektiv
  • podporu vedoucího, kolegů i interního lektora
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
  • příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
  • osobní účet na volnočasové aktivity - cestování, sport, zdraví, kulturu, vzdělávání, zážitky a nákup tištěných knih
  • stabilitu firmy, kterou každý z nás potřebuje
  • široké možnosti pozdějšího uplatnění v rámci Skupiny ČEZ

Nástup:

  • dohodou, jedná se o zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou