Inzerát již není aktuální
Chcete se podílet na nastavování / optimalizaci procesů pro prodejní a obslužné kanály v souladu se strategií společnosti?
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á rozumí procesům na vysoké úrovni v retailovém byznysu a chce pomoci s transformací společnosti ČEZ Prodej. Staráme se o všechny zákaznické procesy ČEZ Prodej tak, aby spokojenost zákazníka byla pro nás vždy na prvním místě.
Jiří Najman, manažer odboru Řízení procesů
Co Vás u nás čeká?
- Budete navrhovat opatření pro optimalizaci procesů a provozu na FO kanálech, se zohledněním dopadu do CX a nákladů
- Zapojíte se do řady velkých i menších projektů a budete prodlouženou rukou manažera
- Účastníte se projektových schůzek, podílíte se na definici požadavků, složení projektových týmů a využití vhodných technických řešení pro dosažení KPI daných aktivit
- Budete zodpovídat za přenesení aktuální legislativy do obslužných procesů, včetně budoucích změn
- Budete plnit a koordinovat projektové i liniové aktivity
- Spolupracujete s našimi zkušenými metodiky a SAP konzultanty / business architekty / business IT analytiky
Jak si Vás představujeme?
- Máte praxi s procesním řízením nebo projekt managementu
- Znalost v oblasti CRM systémů
- Ovládáte MS Office
- Jste organizačně schopný/á, spolehlivý/á a odpovědný/á
- Dokážete komunikovat na vysoké úrovni
- Umíte pracovat samostatně, zároveň jste však i týmový hráč
- Máte základy anglického jazyka
- Máte ideálně VŠ bakalářské vzdělání nebo SŠ s maturitou a odpovídající zkušenosti
A co nabízíme my?
- Účast v různých projektech a široký odbornostní nadhled napříč firmou
- Práci v rámci, které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti
- Zkrácenou pracovní dobu - v průměru 37,5 hodin týdně
Nástup:
Dohodou
Váš profesní ŽIVOTOPIS a MOTIVAČNÍ DOPIS zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně.