FACILITY MANAGER SENIOR pro OC Palladium

Skupina ČEZ
náměstí Republiky 1078, Praha
Práce na plný úvazek

Do našeho týmu hledáme klíčovou osobnost, která si vezme pod svá křídla technický provoz obchodního centra Palladium.

Máte detailní technické znalosti, domluvíte se anglicky a zvládnete řídit tým i úzce komunikovat s klientem? Orientujete se v oblasti facility managementu a baví vás každodenní řešení provozních výzev?

Pokud jste si na všechny výše uvedené otázky odpověděl/a „ano“ a navíc máte přirozený cit pro zodpovědnost, pak hledáme právě VÁS.

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?

  • Zajištění technického provozu a údržby budovy Palladium
  • Denní komunikace s klientem – jasně, vstřícně, profesionálně
  • Vedení, motivace a kontrola týmu techniků
  • Zajištění servisních a revizních činností na objektu a jeho technologických zařízeních
  • Vedení technické a provozní dokumentace objektu
  • Identifikace a eliminace provozních rizik
  • Řešení havarijních stavů a krizových situací
  • Odpovědnost za řádný chod objektu po ekonomické stránce, vyhledávání nových technologií s cílem zajistit požadovanou kvalitu a optimalizaci nákladů
  • Spolupráce s externími dodavateli a smluvními partnery
  • Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenové nabídky na opravy
  • Pravidelný reporting managementu společnosti

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Prokazatelnou zkušenost s údržbou budov a vedením týmu techniků nutná - seznam budov přiložte do Vaší žádosti
  • Znalost technologií budov (TZB) - rozumíte provozu, technologiím, umíte číst v dokumentaci, znáte normy
  • Výhodou zkušenosti z obchodního centra
  • Komunikativní znalost anglického jazyka - běžná komunikace
  • Zodpovědný a systematický přístup – v provozu jde o detaily i tah na výsledek
  • Reprezentativní a srozumitelná komunikace – se zákazníkem i s technikem si musíte rozumět
  • Dobrou organizaci práce, důslednost, samostatnost, zodpovědnost a selský rozum
  • Excel, Outlook, práce s dokumentací a provozními systémy

CO U NÁS ZÍSKÁTE?

  • Perspektivní pracovní pozici ve skupině ČEZ ESCO – ekonomicky stabilní zaměstnavatel.
  • Samostatnou, zodpovědnou práci, která Vás bude bavit.
  • Motivující finanční ohodnocení.
  • Možnost rozvíjet svůj profesní a osobní potenciál, možnost dalšího vzdělávání.
  • Inspirující a přátelský pracovní kolektiv, který Vám pomůže a poradí. Počáteční zaškolení je samozřejmostí.
  • Kvalitní kávu a stravenky, aby se Vám u nás dobře pracovalo.
  • Týden dovolené navíc, ať se nám do práce vracíte rádi a svěží. Celkem tedy 5 týdnů dovolené.
  • Pestrou práci, která Vás bude bavit. Dostanete prostor pro seberealizaci a profesní. Rádi přivítáme Váš svěží náhled.
  • Přátelský kolektiv; přímý kontakt s managementem společnosti.

KART, spol. s r.o., člen skupiny ČEZ ESCO, je česká společnost s 32letou tradicí v oboru facility managementu. Zajišťujeme technickou správu pro významné hotely, administrativní, komerční i historické budovy včetně technologicky náročných objektů. Jen na území hlavního města Praha pečujeme o více než 2000 hotelových pokojů a 12 583 m2 historických budov. Jsme držitelem certifikátů dle mezinárodních podnikových standardů: ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001. Postupně rozšiřujeme naše aktivity, založili jsme kompetenční centrum zaměřené na instalaci specializovaných elektrozařízení, včetně osvětlení. Přidejte se k týmu zkušených profesionálů a buďte toho součástí!

Pošlete nám svůj životopis včetně seznamu spravovaných objektů a my se vám brzy ozveme.