FACILITY MANAGER SENIOR pro OC Palladium
Do našeho týmu hledáme klíčovou osobnost, která si vezme pod svá křídla technický provoz obchodního centra Palladium.
Máte detailní technické znalosti, domluvíte se anglicky a zvládnete řídit tým i úzce komunikovat s klientem? Orientujete se v oblasti facility managementu a baví vás každodenní řešení provozních výzev?
Pokud jste si na všechny výše uvedené otázky odpověděl/a „ano“ a navíc máte přirozený cit pro zodpovědnost, pak hledáme právě VÁS.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?
- Zajištění technického provozu a údržby budovy Palladium
- Denní komunikace s klientem – jasně, vstřícně, profesionálně
- Vedení, motivace a kontrola týmu techniků
- Zajištění servisních a revizních činností na objektu a jeho technologických zařízeních
- Vedení technické a provozní dokumentace objektu
- Identifikace a eliminace provozních rizik
- Řešení havarijních stavů a krizových situací
- Odpovědnost za řádný chod objektu po ekonomické stránce, vyhledávání nových technologií s cílem zajistit požadovanou kvalitu a optimalizaci nákladů
- Spolupráce s externími dodavateli a smluvními partnery
- Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenové nabídky na opravy
- Pravidelný reporting managementu společnosti
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Prokazatelnou zkušenost s údržbou budov a vedením týmu techniků nutná - seznam budov přiložte do Vaší žádosti
- Znalost technologií budov (TZB) - rozumíte provozu, technologiím, umíte číst v dokumentaci, znáte normy
- Výhodou zkušenosti z obchodního centra
- Komunikativní znalost anglického jazyka - běžná komunikace
- Zodpovědný a systematický přístup – v provozu jde o detaily i tah na výsledek
- Reprezentativní a srozumitelná komunikace – se zákazníkem i s technikem si musíte rozumět
- Dobrou organizaci práce, důslednost, samostatnost, zodpovědnost a selský rozum
- Excel, Outlook, práce s dokumentací a provozními systémy
CO U NÁS ZÍSKÁTE?
- Perspektivní pracovní pozici ve skupině ČEZ ESCO – ekonomicky stabilní zaměstnavatel
- Zázemí firmy, která si váží svých lidí a jedná férově
- Samostatnou, zodpovědnou práci, která Vás bude bavit
- Objekt, na kterém budete pracovat, je kvalitní referencí – budete na svou práci hrdí
- Pestrou a různorodou práci s prostorem pro seberealizaci. Vaše svěží nápady vítáme!
- Možnost rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál – podporujeme další vzdělávání
- Motivující finanční ohodnocení
- Týden dovolené navíc – celkem tedy 5 týdnů odpočinku.
- Stravenky a kvalitní kávu, aby se Vám u nás dobře pracovalo
Silné zázemí a týmovou podporu v každodenní praxi:
- Provozního ředitele, který Vám bude oporou při klíčových rozhodnutích i složitějších jednáních s klientem
- Spolehlivou podporu při technických výzvách – ať už jde o návrh řešení, konzultaci či odbornou manuální výpomoc. Táhneme za jeden provaz
- Zkušený tým přímo na objektu – technici se specializací na elektro i další technické zařízení budovy a spolehlivá facility manažerka juniorka, která dobře zná provoz, administrativu i firemní procesy
- Přímý kontakt s managementem společnosti – žádná zbytečná byrokracie
- Objekt s moderním systémem MaR SAUTER po nedávné rekonstrukci
- Podporu v rámci systému AFM
KART, spol. s r.o., člen skupiny ČEZ ESCO, je česká společnost s 32letou tradicí v oboru facility managementu. Zajišťujeme technickou správu pro významné hotely, administrativní, komerční i historické budovy včetně technologicky náročných objektů. Jen na území hlavního města Praha pečujeme o více než 2000 hotelových pokojů a 12 583 m2 historických budov. Jsme držitelem certifikátů dle mezinárodních podnikových standardů: ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001. Postupně rozšiřujeme naše aktivity, založili jsme kompetenční centrum zaměřené na instalaci specializovaných elektrozařízení, včetně osvětlení. Přidejte se k týmu zkušených profesionálů a buďte toho součástí!
Pošlete nám svůj životopis včetně seznamu spravovaných objektů a my se vám brzy ozveme.