Konzultant/ka zákaznického centra ČEZ
ČEZ Prodej, a. s.
Moskevská 22/18, 470 01 Česká Lípa-Česká Lípa, Česká republika
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
Co bude Vaším úkolem?
- Komplexní péče o zákazníky, kteří přijdou na Zákaznické centrum * Udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a získávání nových
- Aktivní oslovování zákazníků s nabídkou našich produktů a služeb
- Prodej našich produktů a služeb zákazníkům, kteří přijdou na pobočku
- Samostatné řešení požadavků zákazníků a zadávání do našich systémů
- Práce na Vašem osobním rozvoji
- Pravidelné setkávání se s týmem a s vedoucím v rámci sdílení podnětů a zkušeností
Bez čeho se neobejdete?
- SŠ
- Uživatelské znalosti práce na PC
- Příjemného a prozákaznického vystupování
- Zkušeností s prodejem nebo zákaznickým servisem
- Samostatnosti a zodpovědného přístupu
- Chuti na sobě pracovat
Co Vám nabízíme?
- Bonusy
- Příspěvek na dovolenou
- Sleva na firemní výrobky
- Příspěvek na pojištění
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Kafetérie
- Velmi zajímavé platové podmínky, motivační měsíční odměny
(Základní mzdu po zkušební době 27 – 29.000 Kč + měsíční odměny + bonusy z prodeje, průměrná mzda po zapracování při plnění plánu od 35.000 Kč výše (hrubá mzda) dle prodejních výsledků a aktivity konzultanta).
- Přátelskou atmosféru v týmu a práci, která Vás bude bavit
- Maximální podporu celého týmu a interních lektorů nejen při vstupním školení
- Nadstandardní benefity:
- Pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- Výhodné mobilní tarify pro zaměstnance a rodinné příslušníky
- Příspěvek na dovolenou, sportovní aktivity, zdravotní péči v částce 16.000,- Kč / rok
- Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění / měsíčně
Nástup:
Dohodou
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů ZASÍLEJTE CO NEJDŘÍVE prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně.