Konzultant/ka zákaznického centra Skupiny ČEZ
ČEZ Prodej, a. s.
Riegrovo náměstí 1493/3, 500 02 Hradec Králové-Pražské Předměstí, Česká republika
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?
- komplexní péče o zákazníky, kteří přijdou na zákaznické centrum
- udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky a získávání nových
- aktivní oslovování zákazníků s nabídkou našich produktů a služeb
- prodej našich produktů a služeb zákazníkům
- samostatné řešení požadavků zákazníků a zadávání do našich systémů
- práce na Vašem osobním rozvoji
- pravidelné setkávání se s týmem a s vedoucím v rámci sdílení podnětů a zkušeností
BEZ ČEHO SE NEOBEJDETE?
- středoškolského vzdělání
- uživatelské znalosti práce na PC
- příjemného a prozákaznického vystupování
- zkušeností s prodejem nebo zákaznickým servisem
- samostatnosti a zodpovědného přístupu
- chuti na sobě pracovat
CO VÁM NABÍZÍME?
- velmi zajímavé platové podmínky, motivační měsíční odměny
(základní hrubou mzdu po zkušební době 28 – 30 000 Kč + měsíční odměny + bonusy z prodeje, průměrná hrubá mzda po zapracování od 35 000 Kč)
- pracovní smlouvu na dobu určitou jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
- přátelskou atmosféru v týmu a práci, která Vás bude bavit
- maximální podporu celého týmu a interních lektorů nejen při vstupním školení
- nadstandardní benefity
BENEFITY:
- Bonusy
- Provize z prodeje
- Nadstandardní lékařská péče
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání
- Kafetérie
- Sickdays
- Firemní akce
- Profesní kouč
Nástup
Nástup je možný po vzájemné dohodě.
Váš profesní ŽIVOTOPIS, MOTIVAČNÍ DOPIS a souhlas se zpracováním osobních údajů ZASÍLEJTE CO NEJDŘÍVE prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně.