Do našeho 6členného týmu spravujícího pozemkové portfolio hledáme novou kolegyni či kolegu, který si vezme pod křídla správu (nejen) pozemků pro jadernou elektrárnu Dukovany a tepelnou elektrárnu Hodonín.

Jak bude vypadat vaše náplň práce?

Vaší klíčovou rolí bude mít dohled na nemovitým majetkem v okolí svěřených elektráren (pro představu se jedná o stovky pozemků ve vlastnictví skupiny ČEZ, desítky staveb a zařízení umístěných na cizích nemovitostech kolem JE Dukovany či pozemky s budoucím investičním záměrem). Vaším denním chlebem bude jednání s lidmi napříč zaměstnanci elektrárny, s vlastníky pozemků, se zástupci úřadů, i s kolegy ze Skupiny ČEZ. Budete mít na starost:

  • správu portfolia pozemků v lokalitě jaderné elektrárny Dukovany a tepelné elektrárny Hodonín (stavební pozemky, ostatní plochy, zemědělské plochy v okolí JE, vrty, liniové stavby) – mít přehled o fyzickém i evidenčním stavu, vést dialog se správci;
  • jednání s úřady – nejčastěji katastrálním, stavebním a krajskými, podávání vyjádření k žádostem o existenci sítí /zařízení (typicky k stavebním akcím a záměrům jiných subjektů apod.);
  • komunikace a úzká spolupráce se správci objektů, kteří jsou odpovědnou osobou za stavby
  • a pozemky z pohledu jejich provozu a údržby;
  • zajišťování podkladů a koordinaci činností týkajících se věcných břemen, převodu, prodeje a výkupu pozemků (např. komunikace s geodety a znalci, specifikace požadavků, zpracování v systému, převzetí vykonané činnosti, fakturace);
  • práce s grafickými informačními systémy – polohopisy, nemovitosti, inženýrské sítě, údaje z ČÚZK, klady map, dispoziční uspořádání aj.;
  • příprava a uzavírání smluv o zřízení věcných břemen, služebností, pachtovních a nájemních smluv
  • a dalších smluvních vztahů s třetími osobami (na základě odpovídajících vzorů);
  • spolupráce s kolegy nákupu a účtárny pro zpracování podkladů pro evidenci majetku a úhrady plnění v souvislosti s uzavřenými smlouvami (zadání objednávky do systému, uhrazení faktur);
  • příprava podkladů a jejich podání na katastrálním úřadě.

Bez čeho se neobejdete?

  • VŠ vzdělání ideálně technického, případně právního nebo ekonomického směru;
  • orientace ve výkresové dokumentaci (čtení podkladů, výkresů, plánků);
  • právní povědomí (především kvůli tvorbě smluv);
  • uživatelská znalost MS Office;
  • řidičský průkaz sk. B.

Co u vás oceníme navíc?

  • Znalost anglického jazyka (pro práci s dokumenty týkajícími se dostavby nového jaderného zdroje);
  • pokud se orientujete v systému SAP (ale to vás můžeme naučit).

Co by vás mohlo potěšit:

  • Cestu do práce si můžete zpříjemnit spolujízdou přes aplikaci či využít smluvní autobusové dopravy;
  • řada odborných profesních a rozvojových kurzů – dlouhodobě investujeme do našich zaměstnanců;
  • u nás máme flexibilní pracovní dobu 37,5 hod./týdně s pevným jádrem (po-čt 9-14, pá 7-12);
  • v areálu JE Dukovany se za velmi příznivou cenu dobře najíte;
  • také můžete využít služeb místní pošty, květinářství, optiky nebo třeba zubaře;
  • a v neposlední řadě budete hájit barvy jedné z nejžádanějších firem u nás.

Kdy u nás můžete začít pracovat?

Na termínu nástupu se s Vámi rádi domluvíme.

Tak neváhejte a pojďte s námi tvořit budoucnost energetiky.