KART, spol. s r.o., člen skupiny ČEZ ESCO, je česká společnost s téměř 32letou tradicí v oboru facility managementu. Zajišťujeme technickou správu pro významné hotely, administrativní, komerční i historické budovy včetně technologicky náročných objektů. Jen na území hlavního města Praha pečujeme o více než 2000 hotelových pokojů a 12 583 m2 historických budov. Jsme držitelem certifikátů dle mezinárodních podnikových standardů: ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001.
Chcete se neustále posouvat, učit se nové věci, technologie, zajímá vás oblast správy nemovitostí a máte nadšení a chuť do práce? Máte prokazatelné zkušenosti z oblasti facility managementu a tato oblast vás baví?
Pokud jste do této chvíle odpověděl/a na vše ano a máte ještě přirozený cit pro zodpovědnost, tak právě VÁS HLEDÁME!
Do našeho týmu hledáme klíčovou osobnost na pozici MANAŽER ŘÍZENÍ PROVOZU.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?
- Zajištění technického provozu svěřeného objektu/objektů
- Efektivní komunikace s klientem, udržování kladných vztahů
- Vedení, motivace a kontrola týmu techniků a údržbářů
- Zajištění servisních a revizních činností na objektu a jeho technologických zařízeních
- Vedení technické a provozní dokumentace objektu
- Identifikace rizik provozu a jejich odstraňování
- Řešení havarijních stavů a krizových situací
- Odpovědnost za řádný chod objektu po ekonomické stránce, vyhledávání nových technologií s cílem zajistit požadovanou kvalitu a optimalizaci nákladů
- Spolupráce s externími dodavateli a smluvními partnery
- Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenové nabídky na opravy
- Zástup provozního ředitele
- Pravidelný reporting managementu společnosti
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Prokazatelnou zkušenost s údržbou budov a vedením týmu techniků
- Znalosti z oblasti technického zařízení budov
- "Technik srdcař"
- Klíčové způsobilosti: schopnost dobře komunikovat s lidmi na různých úrovních organizační struktury, zákaznicky orientované vystupování se schopností trpělivosti vzhledem k ostatním i ve vypjatých situacích, současně umění vystupovat asertivně.
- Schopnost určit si priority a zorientovat se při více různých úkolech najednou. Dobré pracovní nasazení a schopnost dlouhodobého soustředění, spolehlivost, pečlivost, přesnost, samostatnost a selský rozum.
- Praktická zkušenost práce s balíčkem MS Office
- Komunikativní znalost anglického jazyka výhodou
CO U NÁS ZÍSKÁTE?
- Perspektivní pracovní pozici ve skupině ČEZ ESCO – ekonomicky stabilní zaměstnavatel.
- Samostatnou, zodpovědnou práci, která Vás bude bavit.
- Motivující finanční ohodnocení.
- Možnost rozvíjet svůj profesní a osobní potenciál, možnost dalšího vzdělávání.
- Inspirující a přátelský pracovní kolektiv, který Vám pomůže a poradí. Počáteční zaškolení je samozřejmostí.
- Kvalitní kávu a stravenky, aby se Vám u nás dobře pracovalo.
- Týden dovolené navíc, ať se nám do práce vracíte rádi a svěží. Celkem tedy 5 týdnů dovolené.
- Zdokonalit se můžete u nás i v angličtině (kurzy angličtiny) a rozhodně Vás rádi podpoříme i v dalším profesním vzdělávání.
- Pestrou práci, která Vás bude bavit. Dostanete prostor pro seberealizaci a profesní i kariérní růst. Rádi přivítáme Váš svěží náhled.
- Přátelský kolektiv; přímý kontakt s managementem společnosti.
Pokud máte pocit, že by tato pozice mohla být to pravé pro Vás, neváhejte nám zaslat svůj životopis, pomocí tlačítka: MÁM ZÁJEM. Rádi se s vámi osobně setkáme a probereme detaily. Budeme potěšeni, pokud připojíte také konkrétní budovy, o které jste se již staral.