Zajímáš se o technologie, bezpečnost a chceš dělat práci, která má skutečný dopad? Přidej se k nám do útvaru Help desk a dohledy a podílej se na ochraně kritické infrastruktury – tam, kde na tom opravdu záleží.
Co tě u nás čeká?
-
budeš mít pod palcem dohled nad bezpečnostními a technologickými systémy – včetně koordinace servisních zásahů,
- pomůžeš interním kolegům s jejich požadavky – jako první kontakt v rámci technické podpory,
- když se něco děje, rozhodneš, koho zapojit – techniky, administrátory nebo externí partnery,
- budeš sledovat provoz v reálném čase a hlídat, aby vše běželo, jak má,
- občas to bude náročné – ale právě v krizových chvílích ukážeš, co v tobě je ?
Bez čeho se neobejdeš?
- středoškolského vzdělání - obor elektro nebo IT,
- praxe v oboru elektro nebo IT,
- odborná způsobilost dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb. § 6 – výhodou,
- celkového přehledu v oblasti informačních a komunikačních systémů, TCP/IP sítí,
- znalosti informačních dohledových a bezpečnostních technologií,
- znalosti standardních informačních systémů pro kancelářskou činnost,
- schopnosti rychlé orientace v nestandardních situacích,
- ochotu pracovat ve směnném provozu (denní/noční).
Nástup: na termínu nástupu se společně dohodneme.
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "mám zájem").
Co nabízíme?
- stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr v podporujícím a přátelském týmu,
- příležitosti pro profesní růst,
- potřebné nástroje a vybavení pro efektivní práci – nic ti nebude chybět,
- stabilní příjem a výplatu, na kterou se můžeš spolehnout,
- atraktivní finanční ohodnocení a skvělé benefity, které zpříjemní pracovní i osobní život,