Inzerát již není aktuální
Útvar personální služby Skupiny ČEZ zajišťuje z pracoviště Ostrava personální administrativu, výpočet mezd, poskytování benefitů a zdravotní péči pro 12 společností Skupiny ČEZ, tj. pro cca 14 300 zaměstnanců po celé ČR. Zajímáte se o mzdovou oblast? Využijte nabídku dlouhodobé spolupráce a staňte se členem našeho týmu.
Co u nás budete dělat?
- poskytovat komplexní servis a podporu vnitřnímu zákazníkovi ve Skupině ČEZ v oblastech zpracování mezd a realizace čerpání vybraných benefitů
- realizovat specializované odborné činnosti v oblasti výpočtu mezd, realizace vybraných benefitů, odvodů daně ze závislé činnosti, soc. a zdr. pojištění včetně plnění oznamovacích povinností
- zajišťovat komunikaci s úřady státní správy a vyhotovovat potřebná potvrzení
- zabezpečovat ochranu a správu veškerých personálních a mzdových dat v rámci svěřeného procesu
- připravovat dokumenty k archivaci a skartaci v souladu s legislativními požadavky a interní řídicí dokumentací
Bez čeho se neobejdete?
- SŠ vzdělání s maturitou, VŠ vzdělání bude Vaší výhodou
- min. 2 leté praxe v oboru
- znalosti zákoníku práce a legislativy v oblasti daně ze závislé činnosti, odvodů soc. a zdravotního pojištění
- dobré znalosti práce s PC, s informačními systémy – MS Office, znalost SAP bude Vaší výhodou
- spolehlivosti, samostatnosti
- pečlivost a důslednost je u nás podmínkou ?
Proč k nám?
- zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
- práce ve zkušeném a přátelském týmu
- nadstandardní zaměstnanecké výhody
Nástup:
Možný od 01.02.2025, popř. dle dohody a to na dobu určitou, po dobu MD, RD
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně.