Inzerát již není aktuální
Co u nás referent péče o klienty dělá?
- Zajišťuje poskytování služeb v oblasti správy vozového parku.
- Zpracovává a zajišťuje požadavky klientů na dodání vozidel a služeb.
- Zajišťuje předání a převzetí vozidel / techniky / doplňků uživatelům. Distribuuje informace klientům / řidičům vozidel (termíny údržby, změny legislativy, sezonní výměny pneu apod.)
- Ověřuje a vede evidenci knih jízd pro svěřená vozidla. Připravuje podklady pro fakturaci poskytnuých služeb klientům. Připravuje reporty zaměřené na blížící se obnovu vozidel. Spolupracuje s tými zajišťujícími služby pro klienty.
- Plní další úkoly dle požadavků nadřízeného v rámci sjednaného druhu práce
Bez čeho se neobejdete?
- ÚSO, nebo SŠ vzdělání, 3 roky praxe,
- ŘP skupiny B,
- Zkušenosti z oblasti poskytování služeb nebo správy vozového parku,
- znalost MS Office, SAP
- Vynikající komunikační schopnosti, Aktivní přístup ke svěřeným úkolům
- Zodpovědnosti, samostatnosti, flexibility, pečlivosti, loajality
Proč k nám?
- Protože máte zájem o zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti s předním umístěním v anketách TOP zaměstnavatelů.
- Nabízíme širokou škálu zaměstnaneckých výhod a odpovídající finanční ohodnocení.
- Toužíte po možnosti dalšího vzdělávání a profesního růstu.
- Hledáte přátelské pracovní prostředí.
Co Vám nabízíme?
- Příspěvek na dovolenou
- Mobilní telefon
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání
- Kafetérie
- Zvýhodněné půjčky
- Sickdays
- Homeoffice
Jak se nám můžete ozvat?
Prostřednictvím tlačítka "MÁM ZÁJEM" a odesláním životopisu do 25.1.2021.