Náš tým má na starosti kontrolu a evidenci aktiv ve společnosti a právě teď jeden člen našeho týmu odchází a hledáme za něj náhradu.

Co je náplní naší práce?

  • zařazovat a vyřazovat správně a včas majetek v souladu s legislativou
  • rozhodovat o věcné správnosti zadaných účetních operací a správném určení struktury zařazovaného majetku
  • vytvářet účetní doklady v oblasti majetku
  • poskytovat ekonomickou podporu ostatním organizačním jednotkám ve společnosti v oblasti daní a účetnictví, zejména v oblasti evidence dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku
  • zadávat aktivace, vyřazení, převody a ostatní změny na majetku

Jaké požadavky máme na vás?

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost účetních předpisů
  • praxi v oboru
  • organizační schopnosti, komunikativnost a očekáváme velké pracovní nasazení
  • oceníme zkušenosti na podobné pozici

Co vám můžeme nabídnout?

  • zázemí velké společnosti a tým, který vás zaučí a se vším poradí
  • odpovídající mzdu a v neposlední řadě zajímavé benefity