Inzerát již není aktuální
ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT?
- poprodejní péči o svěřené portfolio zákazníků
- zpracování příchozích e-mailů, telefonické komunikaci
- správě databáze svěřených zákazníků v systému SAP (CRM)
- administrativním činnostem spojených s obsluhou zákazníků v energetice
- komunikaci na distributory a OTE, reklamacím, nesrovnalostem v platbách a další agendě
- spolupráci s obchodními zástupci, s oddělením Middle office (tvorba nabídek) a oddělením fakturace
- zjišťování potřeb zákazníků a budování vztahu se zákazníky
CO OČEKÁVÁME OD VÁS?
- úplné středoškolské vzdělání
- praxe v energetice min. 2 roky
- velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office
- výborný psaný projev, komunikační dovednosti
- schopnost práce v týmu
- znalost SAP výhodou
- aktivní přístup k zadaným úkolům, spolehlivost, zodpovědnost
CO NABÍZÍME?
- zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
- možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- částečný home office
- zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
- osobní účet na volnočasové aktivity - cestování, sport, zdraví, kulturu, vzdělávání, zážitky a nákup tištěných knih
NÁSTUP:
- od 1. 2. 2024, jedná se o zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou