Inzerát již není aktuální
Hledáme juniora, který nás nadchne svou vášní pro CX
Jsi nadšenec do komunikace a miluješ interakci s lidmi? Máš oči pro detail a srdce pro zákazníky? Dokážeš i složité věci vysvětlovat jednoduše? Jsi absolvent nebo máš nějakou alespoň malou zkušenost v oblasti zákaznického servisu? Pak máme pro tebe skvělou příležitost. Staň se součástí týmu, který skutečně dělá rozdíl v zážitku zákazníků.
Tvoje role:
- Mapování a analýza zákaznických cest vedoucích k optimalizaci zákaznického zážitku.
- Spolupráce na vývoji produktů/procesů z pohledu zákazníků.
- Navrhování a revize komunikace se zákazníky, aby byla férová a srozumitelná.
- Shromažďování a analýza zpětné vazby zákazníků k dalšímu rozvoji našich služeb.
- Nepotřebuješ zkušenosti v CX, všechno se u nás naučíš. Kromě standardní znalosti MS Office a ostatních kancelářských programů se Ti bude hodit koncepční myšlení a analytické schopnosti. Oceníme týmového ducha a přátelskou povahu.
Přidej se k nám a buď hvězdou našeho týmu, která rozsvítí každý zákaznický zážitek.