Specialista nákupu expert

ČEZ, a. s.
28. října 3123, Ostrava
Práce na plný úvazek

Útvar nákup - služby pro distribuci zajišťují veřejné zakázky pro společnost ČEZ Distribuci, a. s.

Zajímáte se o tuto oblast nebo s ní máte zkušenosti? Využijte nabídku spolupráce a staňte se členem našeho týmu.

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • kompletní zajištění výběrových řízení a veřejných zakázek v rámci dané komodity dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
  • vedení obchodních jednání včetně komunikace s dodavateli
  • vedení veškeré agendy související s výběrovým nebo zadávacím řízením
  • administrace obchodních případů v interním systému
  • příprava a návrh zadávacích podmínek, smluv a jejich dodatků

Bez čeho se na této pozici neobejdete?

  • vysokoškolského vzdělání
  • minimálně 3leté praxe v oblasti nákupu (z toho alespoň 1 rok praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou)
  • znalosti zákona o zadávání veřejných zakázek a občanského zákoníku
  • uživatelské znalosti práce s PC (MS Office)
  • znalosti NEN a věstníku veřejných zakázek
  • znalost angličtiny slovem i písmem výhodou
  • výborných komunikačních schopností, flexibility, samostatnosti, zodpovědnosti, analytického a systémového myšlení

A co nabídneme my?

  • pružnou pracovní dobu: 37,5 hodin týdně; u nás máte volný začátek a konec pracovní doby, což usnadňuje plánování a rovnováhu mezi prací a osobním životem
  • nejste sami, vždy máte k dispozici podporu a pomoc, ať už osobní nebo on-line, jsme jeden tým
  • kromě výplaty od nás odcházíte domů s řadou příjemných benefitů, které oceňují vaši práci a přínos

Od kdy u nás můžete začít?

Možný již od 01.01.2025, popř dle Vašich možností :-)

Přidejte se k nám do týmu, už se na Vás těšíme.

Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory budeme realizovat průběžně.