Útvar nákup - služby pro distribuci zajišťují veřejné zakázky pro společnost ČEZ Distribuci, a. s.
Zajímáte se o tuto oblast nebo s ní máte zkušenosti? Využijte nabídku spolupráce a staňte se členem našeho týmu.
Jaká bude náplň Vaší práce?
- kompletní zajištění výběrových řízení a veřejných zakázek v rámci dané komodity dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů
- vedení obchodních jednání včetně komunikace s dodavateli
- vedení veškeré agendy související s výběrovým nebo zadávacím řízením
- administrace obchodních případů v interním systému
- příprava a návrh zadávacích podmínek, smluv a jejich dodatků
Bez čeho se na této pozici neobejdete?
- vysokoškolského vzdělání
- minimálně 3leté praxe v oblasti nákupu (z toho alespoň 1 rok praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou)
- znalosti zákona o zadávání veřejných zakázek a občanského zákoníku
- uživatelské znalosti práce s PC (MS Office)
- znalosti NEN a věstníku veřejných zakázek
- znalost angličtiny slovem i písmem výhodou
- výborných komunikačních schopností, flexibility, samostatnosti, zodpovědnosti, analytického a systémového myšlení
A co nabídneme my?
- pružnou pracovní dobu: 37,5 hodin týdně; u nás máte volný začátek a konec pracovní doby, což usnadňuje plánování a rovnováhu mezi prací a osobním životem
- nejste sami, vždy máte k dispozici podporu a pomoc, ať už osobní nebo on-line, jsme jeden tým
- kromě výplaty od nás odcházíte domů s řadou příjemných benefitů, které oceňují vaši práci a přínos
Od kdy u nás můžete začít?
Možný již od 01.01.2025, popř dle Vašich možností :-)
Přidejte se k nám do týmu, už se na Vás těšíme.
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory budeme realizovat průběžně.