Kolegové z útvaru Nákup materiálu pro výrobu hledají novou posilu, která pomůže zajišťovat materiál pro oblast obnovitelné, klasické i jaderné energetiky. Staňte se součástí přátelského a sehraného týmu, který si zakládá na dobré atmosféře a spolupráci. Čeká vás rozmanitá a zodpovědná práce v nákupním procesu – od prvního požadavku až po uzavření smlouvy. Pokud vás baví komunikace, organizace a hledání efektivních řešení, jste u nás na správném místě.
Jak bude vypadat vaše náplň práce?
- Vaší hlavní náplní bude zajišťovat nákup náhradních dílů a materiálu pro výrobní zařízení – od drobných spojovacích prvků až po technicky náročnější celky – a to dle vám přidělené komodity.
- Každý den začnete kontrolou požadavků v systému z hlediska oprávněnosti, priority i dopadu na bezpečnost. Na základě toho rozhodnete o dalším postupu – některé požadavky předáte k posouzení, jiné rovnou převezmete k řešení.
- Poptáte vhodné dodavatele, vyhodnotíte nabídky, projednáte možnosti s techniky a pomůžete zvolit nejvhodnější variantu. Součástí vaší práce bude také příprava a administrace smluv, jejich schvalování a podepisování.
- Nevyhnete se široké komunikaci – čeká vás spolupráce nejen s technickými pracovníky a dodavateli, ale také s kolegy z účetního, daňového nebo skladového oddělení a úzká spolupráce s kolegy z kontroly kvality nebo kvalifikace a hodnocení dodavatelů.
- Vaše práce bude také zahrnovat analýzu změn a trendů na trhu i v daném odvětví. Budete aktivně vyhledávat nové potenciální dodavatele, hodnotit jejich spolehlivost a přínos pro firmu.
Bez čeho se neobejdete?
- Středoškolské či vysokoškolské vzdělání – ideálně technického směru (např. strojírenství), ale může být i jiné zaměření.
- Řidičský průkaz sk. B – přestože se jedná o kancelářskou práci u počítače, počítejte s tím, že vás občas vyšleme i na služební cestu.
- Výborná znalost českého jazyka – slovem i písmem, pro každodenní komunikaci i administrativu. Komunikativní znalost světového jazyka – slovem i písmem pro komunikaci se zahraničními dodavateli (angličtina nebo němčina je výhodou).
- Schopnost samostatné práce a zodpovědný přístup – vedoucí vám bude důvěřovat a očekává, že si svou práci zorganizujete.
- Odolnost vůči stresu a schopnost řešit konfliktní situace – ne vždy je komunikace s techniky nebo dodavateli jednoduchá.
- Proaktivní přístup a chuť hledat nová řešení.
Po nástupu vás čeká:
- Samostatnost, kterou ale budete přebírat postupně – minimálně první tři měsíce vás čeká důkladné zaškolení a průběžná kontrola vaší práce.
- Kvalifikační kurz základní přípravy pro práci v jaderné elektrárně v našem školícím středisku v Brně.
Co by vás mohlo potěšit?
- V této roli budete mít prostor se neustále rozvíjet, získávat nové zkušenosti a budovat svou odbornost v oblasti nákupu.
- Práce u zaměstnavatele, který se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele.
- Flexibilní pracovní doba 37,5 hod./týdně s pevným jádrem (po-čt 9-14, pá 7-12).
- A vedle toho nabízíme celou řadu zajímavých benefitů, ze kterých si určitě vyberete.
Pracoviště: Jaderná elektrárna Dukovany.
Nástup: Ideálně co nejdříve, ale na datumu nástupu se s vámi rádi domluvíme.