Do našeho 6členného týmu nákupčích pro jadernou energetiku hledáme 2 nové kolegy (posilujeme týmy na obou našich jaderných elektrárnách), kteří se budou zabývat nákupem výkonů a služeb.

Jak bude vypadat vaše náplň práce?

Budete zajišťovat nákupní proces v oblasti služeb pro jaderné elektrárny Dukovany a Temelín (službou je myšlen výkon činnosti tzv. na klíč, příp. dodání materiálu, související s údržbou technologických zařízení elektrárny (tedy především opravou či výměnou). Díky širokému záběru zakázek tak budete moci nahlédnout do chodu napříč celou elektrárnou.

  • Vaší práce započne u návrhu strategie obchodního zajištění (tedy jakým způsobem proběhne stanovení ceny poptávaných služeb);
  • budete připravovat dokumenty pro výběrové řízení jednotlivých zakázek (do budoucna i veřejných) – to znm. pokyny a formuláře pro dodavatele upravené dle nákupní strategie, abychom byli následně schopni nabídku adekvátně vyhodnotit);
  • každodenně budete komunikovat s interním zákazníkem, tedy objednatelem služby, kterým bude technický pracovník elektrárny;
  • zaštítíte poptávkové řízení, včetně organizace a jednání s dodavateli (tvorba pokynů, organizace schůzek, komunikace s dodavateli aj.);
  • budete posuzovat jednotlivé nabídky podle předem definovaných parametrů (do rozhodování vstupuje i technik a schvalovatel za organizaci v rámci schvalovacího procesu v SAP);
  • zajišťovat interní schvalovací procesy, uzavírat smlouvy (budete mít podpisové právo) a spravovat je po dobu jejich platnosti – klíčovým prvkem vaší práce bude tvorba obchodních smluv.

Bez čeho se neobejdete?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru ekonomickém, technickém či právním;
  • uživatelskou znalost práce s MS Office – Excel, Word, Outlook – budete s nimi pracovat na každodenní bázi;
  • předchozí zkušenost v oblasti nákupu nebo obecně v oblasti zadávání veřejných zakázek (jde především o zkušenost s tvorbou obchodních smluv – nejčastěji smluv o dílo);
  • řidičský průkaz sk. B – párkrát do roka vyrazíte na služební cestu.

Co u vás oceníme navíc?

  • Pokud již máte zkušenost s nákupním procesem v systému SAP.

V rámci výběrového řízení bychom se nejdříve potkali v online prostředí a následně osobně s budoucím nadřízeným a kolegy z týmu v prostorách na jedné z našich „jaderek“. Po nástupu je pak třeba počítat s doložením trestní bezúhonnosti – ale s tím vám pomůžeme.

Co by vás mohlo potěšit:

  • Doplníte si vzdělání v jaderné energetice (to váš čeká až po nástupu, představte si zhruba 2 měsíce plné jaderné teorie a praxe, které absolvujete v Brně v našem školícím středisku);
  • cestu do práce si můžete zpříjemnit spolujízdou přes aplikaci či využít smluvní autobusové dopravy;
  • řada odborných profesních a rozvojových kurzů – dlouhodobě investujeme do našich zaměstnanců;
  • u nás máme flexibilní pracovní dobu 37,5 hod./týdně s pevným jádrem (po-čt 9-14, pá 7-12);
  • v areálu jaderných elektráren se za velmi příznivou cenu dobře najíte;
  • také můžete využít služeb místní pošty, květinářství, optiky nebo třeba zubaře;
  • a v neposlední řadě budete hájit barvy jedné z nejžádanějších firem u nás.

Kdy u nás můžete začít pracovat?

Na termínu nástupu se s Vámi rádi domluvíme.

Tak neváhejte a pojďte s námi tvořit budoucnost energetiky.