Specialista nákupu technických služeb pro jadernou elektrárnu
Do našeho 6členného týmu nákupčích pro jadernou energetiku hledáme 2 nové kolegy (posilujeme týmy na obou našich jaderných elektrárnách), kteří se budou zabývat nákupem výkonů a služeb.
Jak bude vypadat vaše náplň práce?
Budete zajišťovat nákupní proces v oblasti služeb pro jaderné elektrárny Dukovany a Temelín (službou je myšlen výkon činnosti tzv. na klíč, příp. dodání materiálu, související s údržbou technologických zařízení elektrárny (tedy především opravou či výměnou). Díky širokému záběru zakázek tak budete moci nahlédnout do chodu napříč celou elektrárnou.
- Vaší práce započne u návrhu strategie obchodního zajištění (tedy jakým způsobem proběhne stanovení ceny poptávaných služeb);
- budete připravovat dokumenty pro výběrové řízení jednotlivých zakázek (do budoucna i veřejných) – to znm. pokyny a formuláře pro dodavatele upravené dle nákupní strategie, abychom byli následně schopni nabídku adekvátně vyhodnotit);
- každodenně budete komunikovat s interním zákazníkem, tedy objednatelem služby, kterým bude technický pracovník elektrárny;
- zaštítíte poptávkové řízení, včetně organizace a jednání s dodavateli (tvorba pokynů, organizace schůzek, komunikace s dodavateli aj.);
- budete posuzovat jednotlivé nabídky podle předem definovaných parametrů (do rozhodování vstupuje i technik a schvalovatel za organizaci v rámci schvalovacího procesu v SAP);
- zajišťovat interní schvalovací procesy, uzavírat smlouvy (budete mít podpisové právo) a spravovat je po dobu jejich platnosti – klíčovým prvkem vaší práce bude tvorba obchodních smluv.
Bez čeho se neobejdete?
- SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru ekonomickém, technickém či právním;
- uživatelskou znalost práce s MS Office – Excel, Word, Outlook – budete s nimi pracovat na každodenní bázi;
- předchozí zkušenost v oblasti nákupu nebo obecně v oblasti zadávání veřejných zakázek (jde především o zkušenost s tvorbou obchodních smluv – nejčastěji smluv o dílo);
- řidičský průkaz sk. B – párkrát do roka vyrazíte na služební cestu.
Co u vás oceníme navíc?
- Pokud již máte zkušenost s nákupním procesem v systému SAP.
V rámci výběrového řízení bychom se nejdříve potkali v online prostředí a následně osobně s budoucím nadřízeným a kolegy z týmu v prostorách na jedné z našich „jaderek“. Po nástupu je pak třeba počítat s doložením trestní bezúhonnosti – ale s tím vám pomůžeme.
Co by vás mohlo potěšit:
- Doplníte si vzdělání v jaderné energetice (to váš čeká až po nástupu, představte si zhruba 2 měsíce plné jaderné teorie a praxe, které absolvujete v Brně v našem školícím středisku);
- cestu do práce si můžete zpříjemnit spolujízdou přes aplikaci či využít smluvní autobusové dopravy;
- řada odborných profesních a rozvojových kurzů – dlouhodobě investujeme do našich zaměstnanců;
- u nás máme flexibilní pracovní dobu 37,5 hod./týdně s pevným jádrem (po-čt 9-14, pá 7-12);
- v areálu jaderných elektráren se za velmi příznivou cenu dobře najíte;
- také můžete využít služeb místní pošty, květinářství, optiky nebo třeba zubaře;
- a v neposlední řadě budete hájit barvy jedné z nejžádanějších firem u nás.
Kdy u nás můžete začít pracovat?
Na termínu nástupu se s Vámi rádi domluvíme.
Tak neváhejte a pojďte s námi tvořit budoucnost energetiky.