Do společnosti MARTIA, a.s aktuálně hledáme Specialistu podpory nákupu, který se stane nepostradatelnou součástí našeho týmu.
Na co se můžete těšit?
- zázemí stabilní společnosti, která je členem Skupiny ČEZ
- hlavní pracovní poměr v přátelském kolektivu
- zaškolení a možnost profesního růstu
- odpovídající finanční ohodnocení a zajímavé benefity
- podílení se na velmi zajímavých projektech v oblasti energetiky
- práci, ve které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti
- pracovní dobu 37,5 hod. týdně
Co u nás budete dělat?
- evidenci a zpracování administrativního příjmu a výdeje materiálu včetně kontroly a údržby modulu skladu v informačním systému Helios
- zpracování dokladové měsíční uzávěrky skladů včetně odsouhlasení na účetnictví
- zajišťování podkladů pro kompletaci dokladů pro fakturaci
- poradenskou činnost v oblasti nákupu a skladování
- komunikace s nákupním oddělením a ostatními zaměstnanci v oblasti nákupu
- tvorbu reportů, statistik, prezentací
Co od vás požadujeme?
- středoškolské vzdělání s maturitou
- uživatelskou znalost práce na PC (MS OFFICE, Excel)
- znalost programu Helios výhodou, nikoliv podmínkou
- aktivní přístup, kreativitu, schopnost týmové práce i práce pod tlakem
- komunikační a organizační schopnosti
- řidičský průkaz skupiny B