Inzerát již není aktuální
Jaká bude Vaše náplň práce?
- Udržovat a aktualizovat kmenová data materiálu, služeb a dodavatelů,
- Udržovat a aktualizovat dodavatelské katalogy,
- Sledovat a vyhodnocovat fungování informačních systémů používaných pro podporu nákupních činností,
- Zpracovávat analýzy nákupu a výkonu dodavatelů pro potřeby formulace strategie nákupu a komoditních strategií,
- Poskytovat odbornou pomoc uživatelům informačních systémů v oblasti nákupu a logistiky,
- Zpracovávat metodiky a postupy pro uživatele informačních systémů.
Co od Vás požadujeme?
- Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou,
- Praxe v oblasti nákupu pro Vás bude výhodou,
- Znalost práce s nástroji MS Office (zejm. Word, Excel, Power Point),
- Znalost práce v SAP pro Vás bude výhodou,
- Komunikační dovednosti,
- Pečlivost a samostatnost,
- Analytické a systémové myšlení.
Co Vám ještě nabízíme?
- Zajímavou práci v přátelském kolektivu,
- Nabízíme práci na plný úvazek na 37,5h/týden,
- Po dohodě možná pružná pracovní doba – pevná část pracovní doby Po-Čt 9-14 a Pá 7-12,
- Máme v areálu podnikového lékaře, poštu,
- Můžete využívat smluvní autobusovou dopravu,
- Čeká Vás skvělý oběd v naší jídelně, využít můžete i kantýnu,
- U nás není žádná kancelář ve formě open-space.
Společnost:
ČEZ, a. s.
Kdy nastoupíte?
Na termínu nástupu se s Vámi rádi dohodneme.
Váš profesní životopis a motivační dopis zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").
Napadá Vás něco, co není uvedené v inzerátu? Chcete informace ke mzdě? Tak nám napište a nebo zavolejte a probereme to.