Staňte se součástí menšího, sehraného týmu logistiky. Buďte důležitým spojovacím článkem mezi dodavateli, techniky, obchodníky, skladem a dopravci. Vaším úkolem bude postarat se o to, aby objednávky probíhaly hladce. Pokud máte smysl pro pořádek a dokážete nést zodpovědnost, pak jste na správném místě.

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?

  • Vaší každodenní náplní bude především komunikace. E-maily, telefonáty, ověřování detailů a rychlé řešení situací, které se ne vždy drží plánu.
  • Budete zpracovávat a zadávat do systému přijaté objednávky.
  • Komunikovat s dodavateli, techniky a dalšími pro upřesnění detailů objednávek a zajištění jejich včasného splnění.
  • Budete mít zodpovědnost za správnost objednávek – jejich kontrolu i revizi podkladů.
  • Objednávání zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů, s cílem zajistit včasné a správné dodání.
  • Kontrola a zajištění souladu s celními předpisy při zpracování objednávek a importních operacích.
  • Orientace v HS kódech zboží a jejich aplikace při objednávání.
  • Spolupráce s celními úřady a zajištění všech potřebných dokumentů pro celní řízení.
  • Spolupráce se skladem, vytvoření přejímky a zadání faktur k úhradě.
  • Neméně důležitá bude i agenda spojená s odpadovým hospodářstvím – povedete evidenci, zpracujete hlášení a dohlédnete na to, aby vše probíhalo v souladu s předpisy.
  • V systému Helios Green budete provádět úpravy, udržovat a kontrolovat kmenová data.
  • Vytváření a archivace související dokumentace.
  • Spolupráce s kolegy bude nedílnou součástí Vaší práce – jsme tým.
  • Navrhovat a implementovat dobré nápady, protože pak se Vám bude pracovat lépe.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Minimálně středoškolské vzdělání.
  • Znalost práce na PC – hlavně s programy Excel, Word a Outlook pro každodenní komunikaci a správu dokumentace.
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a komunikativnost – schopnost samostatně řídit úkoly, odpovědnost za jejich správné provedení a jasná komunikace s kolegy i dodavateli. Nebát se převzít iniciativu a řešit situace.
  • Praxe v oblasti nákupu či logistiky nebo ochota učit se novým věcem – hledáme někoho, kdo se nebojí nových výzev a rozšiřování dovedností.
  • Zkušenosti se systémem Helios Green a orientace v logistických procesech jsou vítány, ale vše Vám rádi vysvětlíme a zaučíme.
  • Mírně pokročilá znalost angličtiny – budete denně komunikovat se zahraničními dodavateli převážně e-mailem.

CO U NÁS ZÍSKÁTE?

  • Metodickou podporu kolegů – Inspirující a přátelský pracovní kolektiv, který Vám pomůže a poradí. Počáteční zaškolení je samozřejmostí.
  • Perspektivní pracovní pozici na hlavní pracovní poměr ve skupině ČEZ ESCO v rostoucím oboru moderního osvětlení
  • Stravenky, aby se Vám u nás dobře pracovalo.
  • Týden dovolené navíc, ať se nám do práce vracíte rádi a svěží. Celkem tedy 5 týdnů dovolené.
  • Pestrou práci na zajímavých projektech. Možnost uplatnit vlastní nápady a podílet se na inovacích.

Jsme KART, spol. s r.o., člen skupiny ČEZ ESCO – česká společnost s 32letou tradicí ve facility managementu. Specializujeme se na technickou správu administrativních budov, hotelů, obchodních center, historických objektů i vědeckovýzkumných pracovišť. Rozšiřujeme naše aktivity: stáváme se výhradním distributorem světelné techniky značky HORMEN a zakládáme kompetenční centrum zaměřené na instalaci specializovaných elektrozařízení, včetně osvětlení. Přidejte se k týmu zkušených kolegů a buďte toho součástí!