Staňte se Specialistou obchodního řízení ve společnosti ČEZ Prodej, a.s.!
Hledáme inovativního týmového hráče, který se nebojí zodpovědnosti a má chuť ovlivnit obchodní strategii naší společnosti.
V rámci společnosti ČEZ Prodej probíhá řada aktivit, projektů a iniciativ obchodní povahy, pro které hledáme kolegu, který nám pomůže plánovat, koordinovat, usměrňovat a zajišťovat realizaci svěřených obchodních aktivit.
Co vás čeká:
- Koordinace aktivit v oblasti akvizice, retence a komunikace se zákazníky z pohledu obchodního controllingu.
- Realizace klíčových obchodních projektů a spolupráce na digitalizaci obchodních činností.
- Analýza dat ve spolupráci s datovým týmem (pravidelný reporting i adhoc analýzy), interpretace závěrů společně s návrhy opatření pro zefektivnění procesů.
- Úzká spolupráce napříč týmy skupiny ČEZ a naplňování koncepce obchodního řízení s cílem splnit klíčová KPIs.
- Spolupracovat na přípravě a realizaci status meetingů, reportovat a navrhovat řešení pro případná rizika.
Co by vám nemělo chybět:
- Vysokoškolské vzdělání (ekonomický/finanční obor).
- 3 roky praxe v oblasti obchodního řízení nebo projektového managementu.
- Koncepční myšlení, analytické schopnosti a orientaci na výsledek.
- Umět identifikovat klíčové problémy a hledat vhodná řešení.
- Schopnost vést a koordinovat aktivity v dynamickém prostředí.
Co nabízíme na oplátku my:
- Pracoviště v moderně zrekonstruovaných kancelářích na Brumlovce.
- Hybridní formu spolupráce a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně.
- Příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění a DIP.
- Osobní účet na volnočasové aktivity - cestování, sport, zdraví, kulturu, vzdělávání, zážitky a nákup tištěných knih.
Pokud vás tato pozice zaujala a chcete do toho jít s námi, pošlete nám prostřednictvím odpovědního tlačítka „Mám zájem“ váš životopis a my se vám ozveme.