Staňte se Specialistou obchodního řízení ve společnosti ČEZ Prodej, a.s.!

Hledáme inovativního týmového hráče, který se nebojí zodpovědnosti a má chuť ovlivnit obchodní strategii naší společnosti.

V rámci společnosti ČEZ Prodej probíhá řada aktivit, projektů a iniciativ obchodní povahy, pro které hledáme kolegu, který nám pomůže plánovat, koordinovat, usměrňovat a zajišťovat realizaci svěřených obchodních aktivit.

Co vás čeká:

  • Koordinace aktivit v oblasti akvizice, retence a komunikace se zákazníky z pohledu obchodního controllingu.
  • Realizace klíčových obchodních projektů a spolupráce na digitalizaci obchodních činností.
  • Analýza dat ve spolupráci s datovým týmem (pravidelný reporting i adhoc analýzy), interpretace závěrů společně s návrhy opatření pro zefektivnění procesů.
  • Úzká spolupráce napříč týmy skupiny ČEZ a naplňování koncepce obchodního řízení s cílem splnit klíčová KPIs.
  • Spolupracovat na přípravě a realizaci status meetingů, reportovat a navrhovat řešení pro případná rizika.

Co by vám nemělo chybět:

  • Vysokoškolské vzdělání (ekonomický/finanční obor).
  • 3 roky praxe v oblasti obchodního řízení nebo projektového managementu.
  • Koncepční myšlení, analytické schopnosti a orientaci na výsledek.
  • Umět identifikovat klíčové problémy a hledat vhodná řešení.
  • Schopnost vést a koordinovat aktivity v dynamickém prostředí.

Co nabízíme na oplátku my:

  • Pracoviště v moderně zrekonstruovaných kancelářích na Brumlovce.
  • Hybridní formu spolupráce a zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně.
  • Příspěvek na penzijní připojištění, životní pojištění a DIP.
  • Osobní účet na volnočasové aktivity - cestování, sport, zdraví, kulturu, vzdělávání, zážitky a nákup tištěných knih.

Pokud vás tato pozice zaujala a chcete do toho jít s námi, pošlete nám prostřednictvím odpovědního tlačítka „Mám zájem“ váš životopis a my se vám ozveme.