Zajímá vás oblast správy dokumentace, rádi komunikujete, a máte organizační schopnosti a smysl pro detail?

Do našeho týmu hledáme novou posilu, která zajistí administraci centrálně řízené dokumentace, každodenní komunikaci s kolegy napříč lokalitami v ČR a bude poskytovat metodickou podporu při práci s dokumenty. Součástí vaší agendy bude také spolupráce na rozvoji aplikace pro správu dokumentace.

Tato pozice je ideální pro ty, kteří hledají stabilní a různorodou práci. Pokud se rád/a podílíte na zlepšování procesů a nebojíte se komunikace, budeme rádi, když se nám ozvete.

Jaká hlavní agenda vás čeká?

  • zajištění vydávání a aktualizaci centrálně řízených dokumentů napříč Skupinou ČEZ, včetně spolupráce s jednotlivými společnostmi.
  • poskytování poradenství zaměstnancům v oblasti systému řízení dokumentů, metodické vedení a prosazování jeho zásad.
  • podílení se na tvorbě nové aplikace na správu dokumentů, testování nových funkcí, navrhování optimalizace a zlepšení.

Co od vás očekáváme?

  • vysokoškolské / středoškolské vzdělání (práce je vhodná i pro absolventy bez praxe)
  • znalost nástrojů MS Office 365 (hlavně Word, Outlook)
  • pečlivost, samostatnost, organizovanost a systematičnost
  • ochota učit se novým věcem
  • schopnost práce v týmu
  • řidičský průkaz sk. B výhodou (občasné služební cesty)
  • znalost anglického jazyka výhodou

Co vám můžeme nabídnout?

  • zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
  • práci v příjemném a stabilním kolektivu
  • možnosti dalšího vzdělávání
  • zaměstnanecké výhody – stravenky, týden dovolené navíc, příspěvek na životní a penzijní připojištění, cafeterie, aj.
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • práce v open space

Nástup:

Nástup je možný ihned.

Jak postupovat dále?

Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete nám prostřednictvím odpovědního tlačítka "Mám zájem" svůj životopis.