Zajímá vás oblast správy dokumentace, rádi komunikujete, a máte organizační schopnosti a smysl pro detail?
Do našeho týmu hledáme novou posilu, která zajistí administraci centrálně řízené dokumentace, každodenní komunikaci s kolegy napříč lokalitami v ČR a bude poskytovat metodickou podporu při práci s dokumenty. Součástí vaší agendy bude také spolupráce na rozvoji aplikace pro správu dokumentace.
Tato pozice je ideální pro ty, kteří hledají stabilní a různorodou práci. Pokud se rád/a podílíte na zlepšování procesů a nebojíte se komunikace, budeme rádi, když se nám ozvete.
Jaká hlavní agenda vás čeká?
- zajištění vydávání a aktualizaci centrálně řízených dokumentů napříč Skupinou ČEZ, včetně spolupráce s jednotlivými společnostmi.
- poskytování poradenství zaměstnancům v oblasti systému řízení dokumentů, metodické vedení a prosazování jeho zásad.
- podílení se na tvorbě nové aplikace na správu dokumentů, testování nových funkcí, navrhování optimalizace a zlepšení.
Co od vás očekáváme?
- vysokoškolské / středoškolské vzdělání (práce je vhodná i pro absolventy bez praxe)
- znalost nástrojů MS Office 365 (hlavně Word, Outlook)
- pečlivost, samostatnost, organizovanost a systematičnost
- ochota učit se novým věcem
- schopnost práce v týmu
- řidičský průkaz sk. B výhodou (občasné služební cesty)
- znalost anglického jazyka výhodou
Co vám můžeme nabídnout?
- zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
- práci v příjemném a stabilním kolektivu
- možnosti dalšího vzdělávání
- zaměstnanecké výhody – stravenky, týden dovolené navíc, příspěvek na životní a penzijní připojištění, cafeterie, aj.
- odpovídající finanční ohodnocení
- práce v open space
Nástup:
Nástup je možný ihned.
Jak postupovat dále?
Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete nám prostřednictvím odpovědního tlačítka "Mám zájem" svůj životopis.