Proč to děláme a v čem by spočívala spolupráce?

Hledáme Specialistu úseku Obsluha zákazníků, který bude mít na starosti řízení, optimalizaci a zlepšování procesů obsluhy zákazníků. Vaším úkolem bude zajišťovat, aby všechny procesy byly v souladu s legislativou, zájmy společnosti a potřebami našich zákazníků. Budete koordinovat projekty, spolupracovat s externími partnery a analyzovat spokojenost zákazníků, abychom mohli neustále zlepšovat a posouvat naše služby na vyšší úroveň. Jedná se o zajímavou a tvořivou práci, kde můžete uplatnit svou kreativitu a nové nápady. Součástí vaší práce bude také pravidelná příprava podkladů, komunikace a reportování vedení společnosti.

Co bude třeba od Vás?

  • VŠ vzdělání a minimálně 10 let praxe v oboru energetiky - jedná se o seniorní pozici, proto máme takové očekávání
  • Hluboké znalosti legislativy v oblasti elektroenergetiky a schopnost připomínkovat a interpretovat legislativní změny - podstata Vaší práce
  • Řidičský průkaz skupiny B - občasné pracovní cesty cca 2x týdně (zejména do Prahy)
  • Analytické a prezentační dovednosti - budete často prezentovat a argumentovat vyššímu a top managementu
  • Komunikativnost, empatie a orientace na výsledky - budete spolupracovat s širším týmem ředitele úseku a napříč společností

Proč si myslíme, že je to zajímavá nabídka?

  • Podpora profesního rozvoje - podpoříme Vás nejen na začátku, ale i po celou Vaší profesní dráhu
  • Práce v kreativním týmu a intenzivní spolupráce s odborníky v oboru
  • Možnost podílet se na klíčových projektech s významným dopadem na energetický trh a naše zákazníky – bude Vás to bavit a nebudete se nudit
  • Budete součástí velké transformační změny v energetice
  • Umíme přizpůsobit pracoviště Vašemu bydlišti, s podmínkou ochoty jezdit cca 2x týdně do Prahy