SPECIALISTA/SPECIALISTKA VÝZNAMNÝCH ZAKÁZEK (stavební práce, materiál, služby)
Hledáme zkušenou kolegyni nebo kolegu do týmu pro koordinaci nákupních potřeb v oblasti stavebních prací, materiálů a služeb, který bude zodpovědný za koordinaci nákupních procesů u svěřeného portfolia nákupních potřeb.
Pokud máte silné organizační schopnosti, umíte efektivně komunikovat a máte zkušenosti v oblasti nákupu, mohla by Vás naše nabídka oslovit.
Co bude náplní Vaší práce:
Projektově řídit a zajišťovat hladký průběh nákupních aktivit u svěřeného portfolia nákupních potřeb – stavebních prací, materiálů a služeb.
Monitorovat a reportovat stav svěřených nákupních potřeb a poskytovat zpětnou vazbu.
Připomínkovat zadávací podmínky (zejména smluvní dokumentaci) a stanovovat ideální obchodní modely u svěřené oblasti.
Spolupracovat s interními týmy, připravovat podklady pro vedení společnosti a hledat a implementovat nejlepší postupy – best practise modelů.
Poskytovat metodickou podporu v oblasti nákupních procesů pro odborné útvary ČEZ Distribuce.
Bez čeho se neobejdete:
Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, obchod, nebo příbuzném oboru
Minimálně 3 roky zkušeností na podobné pozici (zkušenosti v oblasti nákupu a výhodou bude Tvoje znalost Zákona o zadávání veřejných zakázek).
Schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat.
Výborné organizační schopnosti.
Schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Pokročilou znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
Analytické myšlení a schopnost řešit problémy.
Proaktivní přístup.
Co nabízíme:
Stabilitu a jistotu: Připojte se k společnosti, která je pravidelně oceněna jako top zaměstnavatel a kde můžete rozvíjet své dovednosti.
Podpora ve Vašem růstu: Pokud máte ambice růst, jsme zde, abychom Vás podpořili na Vaší profesní cestě.
Atraktivní platové ohodnocení a benefity.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, prosím zašlete svůj životopis a stručný motivační dopis prostřednictvím tlačítka "MÁM ZÁJEM" do 28.5.2025.