Inzerát již není aktuální
Staňte se součástí týmu, který zajištuje podporu vnitřním procesům a činnostem největší distribuční společnosti elektřiny na území ČR. Hledáme kolegu/kolegyni se zájmem o zajištění podpory v oblasti správy netechnologického majetku (movitého, nemovitého), řízení souvisejících dodavatelských vztahů včetně zajištění kontroly jejich plnění. Odpovídat budete za strategické směřování svěřené oblasti a plánování využívaných služeb. Těšit se můžete i na změnové a rozvojové projekty. Očekáváme samostatné koncepční, analytické myšlení, proaktivní přístup, efektivní řízení procesů a schopnost samostatné komunikace, prezentace závěrů práce.
Co u nás budete dělat?
- Podílet se na strategickém nastavení a řízení svěřeného portfolia netechnologického majetku (budovy, vozidla), navrhovat zlepšení, optimalizaci procesů, včetně jejich následné realizace.
- Připravovat podklady k veřejným zakázkám a spolupracovat na jejich průběhu.
- V souladu s řídícími dokumenty se podílet na procesu nákupu a prodeje movitého i nemovitého majetku.
- Připravovat roční plány nákladů a provádět průběžnou kontrolu plnění včetně jejich případné korekce.
- Řídit smluvní vztahy v oblastech správy majetku společnosti, kontrolovat dodávku, objem a kvalitu služeb včetně přípravy podkladů pro fakturaci.
- Vyhodnocovat efektivitu nákupních procesů a navrhovat jejich úpravu.
- Kontrolovat a vyhodnocovat plnění parametrů SLA ve svěřené oblasti.
- Posuzovat a případně zajišťovat požadavky interního zákazníka na nakupované služby.
- Zpracovávat nové či upravené vnitřní procesy a postupy do interní řídicí dokumentace.
- Vytvářet, vyhodnocovat a pravidelně / ad-hoc reportovat datové podklady v oblasti svěřené kompetence.
- Iniciovat nápravná opatření v oblasti smluvních vztahů ve své působnosti, a to zejména v souvislosti se změnou legislativy ČR.
- Spolupracovat na přípravě podnikatelského plánu, ročního rozpočtu, očekávané skutečnosti za provozní i projektovou oblast.
- Řídit a podílet se na vybraných projektech společnosti souvisejících se spravovanou oblastí.
Bez čeho se neobejdete?
- VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- 6ti let praxe
- zkušenosti v oblasti řízení portfolia služeb
- velmi dobrých komunikačních a prezentačních dovedností
- výborné znalosti práce s informačními systémy – MS Office, SAP
- analytického myšlení a praktického úsudku
- základní znalosti účetních a daňových předpisů
- schopnosti převzetí zodpovědnosti
- samostatnosti a odolnosti vůči stresu
Výhodou bude:
- rozšířená znalost prostředí elektroenergetiky (včetně souvisejících zákonných norem)
- obecná orientace v oblasti distribuce elektřiny
- znalost legislativy v oblasti obchodních vztahů
- řidičský průkaz skupiny B