Inzerát již není aktuální
Do útvaru řízení dokumentace přijmeme specialistu systému řízení - seniora, jehož pracovní náplní bude administrace a koordinace dokumentace společnosti ČEZ, a.s., a vybraných dceřiných společností.
Co u nás budete dělat?
- Administraci centrálně řízené dokumentace (kontrola návrhů, evidence dokumentů v SW aplikaci a jiné)
- Každodenní komunikaci s kolegy ve všech lokalitách v ČR (zejména prostřednictvím Teams, e-mailu, telefonu)
- Metodickou podporu zpracovatelů dokumentů a garantů dokumentů
- Spolupráci na rozvoji aplikace pro správu dokumentů (například testování nových funkcionalit, ověřování funkčnosti aplikace)
Co od Vás očekáváme?
- Vysokoškolské / středoškolské vzdělání (práce je vhodná i pro absolventy bez praxe)
- Znalost nástrojů MS Office 365 (hlavně Word, Outlook)
- Znalost anglického jazyka výhodou
- Pečlivost, samostatnost, organizovanost a systematičnost
- Ochota učit se novým věcem
- Schopnost práce v týmu
- Řidičský průkaz sk. B výhodou (občasné služební cesty)
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
- Možnosti dalšího vzdělávání
- Odpovídající finanční ohodnocení
Nástup:
Od 1.1.2024.
Jak postupovat dále?
Pokud Vás tato nabídka zaujala, pošlete nám prostřednictvím odpovědního tlačítka "Mám zájem" svůj životopis.