Na co se můžete těšit?
- zázemí stabilní společnosti, která je členem Skupiny ČEZ
- plnou podporu od kolegů nejen v začátku
- přátelský kolektiv
- podílení se na velmi zajímavých projektech v oblasti energetiky
- práci, v rámci které, si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti
- pracovní dobu 37,5 hod. týdně.
Co u nás budete dělat?
- nastavení podnikových procesů dle vstupní specifikace
- testování a podpora testování
- poskytování podpory a školení uživatelů, manuály, dokumentace, komunikace s uživateli, analytická činnost a návrhy zlepšení
- podpora provozu, řešení incidentů
- optimalizace a automatizace procesů, rozšiřování využití Heliosu
- spolupráce s dodavateli systémů a koordinace úprav a implementací.
Bez čeho se neobejdete?
- praxe min. 5 let v IT oblasti
- praktické zkušenosti se systémem Helios iNuvio (administrátorská role)
- znalost podnikových procesů
- orientace v oblasti ERP, databází, automatizace a integračních nástrojů
- schopnost samostatné analýzy a návrhu řešení, systémové myšlení
- minimálně základní znalost relačních databází a SQL, zkušenost s programováním
- pokročilá znalost práce s MS Office.