VEDOUCÍ ODDĚLENÍ BACK OFFICE

ČEZ Distribuce, a.s.
Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň-Východní Předměstí, Česká republika
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Co u nás vedoucí oddělení Back Office dělá?

Řídí, koordinuje a zodpovídá za činnosti oddělení Back office vyřizující požadavky hromadně obsluhovaných zákazníků. Zodpovídá za rozvoj zaměstnanců a definuje systém podpory personálu při řešení požadavků zákazníků. Navrhuje a předkládá ke schválení strategii obsluhy požadavků zákazníků a obchodníků v hromadné obsluze, které jsou přijímány elektronickými komunikačními kanály.

• Řídí a odpovídá za denní provoz oddělení Back office a za zpracování nehlasových požadavků zákazníků přijatých elektronickými komunikačními kanály,
• řídí svěřený tým vedoucích skupin, organizuje a hodnotí práci a pravidelně poskytuje zpětnou vazbu týmu a jednotlivcům,
• odpovídá za výsledky svěřených týmů z pohledu kvality práce a v souladu s platnou legislativou,
• zodpovídá za dodržování platných metodik a pracovních postupů,
• rozvíjí své podřízené, pravidelně poskytuje zpětnou vazbu,
• komunikuje s ostatními útvary společnosti v záležitostech týkajících se obsluhy zákazníků prostřednictvím Back Office, vyhodnocuje reporty a analýzy za oddělení Back Office,
• průběžně sleduje plnění ukazatelů kvality, navrhuje a realizuje opatření v případě jejich neplnění nebo při částečném plnění,
• zajišťuje naplňování pravidel a procesů Společnosti a v případě potřeby navrhuje nápravná opatření,
• poskytuje spojení mezi přímým nadřízeným a členy týmu (týmy a jednotlivci),
• zajišťuje efektivní spolupráci s ostatními odděleními Společnosti a v rámci Skupiny ČEZ.

Bez čeho se neobejdete?

• VŠ (bakalářská úroveň), směr: elektrotechnický, technický, humanitní,
• 3 roky na obdobné pozici; praxe v projektovém řízení,
• dobrá znalost práce s informačními systémy, znalost SAP ISU výhodou,
• znalost Pravidel trhu s elektřinou a související legislativy,
• znalost problematiky BOZP a pracovněprávní oblasti,
• znalost anglického jazyka na komunikační úrovni,
• řidičský průkaz sk. B,
• schopnost práce pod stresem, odolnost vůči zátěži,
• vysoká míra zvládnutí krizové komunikace,
 řídící a organizační schopnosti, schopnost motivovat a hodnotit,
• ústní i písemný projev na velmi dobré úrovni,
• samostatnost, spolehlivost, loajalita.

Co Vám nabízíme?

  • Bonusy
  • Mobilní telefon
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Kafetérie
  • Příspěvek na dovolenou
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • 13. plat

Zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele. Práci, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku benefitů, jako např. týden dovolené navíc, stravování, příspěvky na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištění. Poskytováním různých druhů pracovního volna se snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců

Přihlášku do výběrového řízení, váš profesní životopis, motivační dopis včetně souhlasu se zpracováním osobních údajů zasílejte do 15.12.2019.