Vedoucí oddělení Nákup a logistika (M/Ž)

Tenaur, s.r.o.
Vyskočilova 1461/2a, 140 00 Praha-Michle
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Kdo jsme a koho hledáme?

  • Rosteme ve všech dimenzích, ať už v počtu zakázek, obratu, skladových zásobách nebo formou zvětšujících se týmů. S rostoucím objemem zakázek se oblast efektivního nákupu, skladového hospodářství a logistiky stává jednou ze strategických oblastí řízení naší společnosti
  • Hledáme nového člena týmu, který bude společně s týmem rozvíjet oblast nákupu, logistiky a skladového hospodářství a který převezme komplexní zodpovědnost za nákup v objemu 1,5-2 mld ročně pro jedničku na trhu v oblasti technologických řešení

Co konkrétně to obnáší?

  • Kompletní zastřešení nákupního a kontraktačního procesu a řízení dodavatelských vztahů (dodavatelé služeb, materiálu nebo výrobci technologických produktů a komponent)
  • Vedení a rozvoj menšího týmu nákupu, skladování a logistiky
  • Zajištění nákupního procesu na plánovaný počet zakázek, plánování ročních objemů nákupu, řízení operativního nákupu
  • Implementace a zvyšování efektivity skladového hospodářství za účelem vyhodnocování rentability realizovaných zakázek a produktových řad
  • Definice strategie a řízení přepravy materiálu mezi centrálními a lokálními sklady a související optimalizace nákladů na distribuci materiálu v rámci pobočkové a externí partnerské sítě
  • Úzká spolupráce s útvarem plánování, útvarem realizace a financemi

Co je pro nás důležité?

  • SŠ / VŠ vzdělání ideálně ekonomického nebo technického zaměření
  • Min. 5 let praxe z oblasti nákupu a logistiky ve středně velké společnosti (ideálně z výrobního nebo stavebního sektoru)
  • Zkušenosti s vedením menšího týmu (cca 5-7 lidí)
  • Zkušenosti s přípravou smluvní dokumentace
  • Profesionální vystupování
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Teams)
  • Aktivní Znalost AJ slovem i písmem (minimálně úroveň B2+)
  • Řidičský průkaz Skupiny B

Proč k nám?

  • Bonusy
  • Auto i pro soukromé účely
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Homeoffice
  • Zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele

Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ

U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.

Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.