Konzultant IT pro oblast zákaznických systémů (BI-IN, FI-CA)
Společnost E.ON Česká republika, s.r.o. poskytuje odborný servis a poradenství všem ostatním společnostem energetické skupiny E.ON v České republice. Klíčové služby se týkají zejména podpory a realizace služeb v oblasti HR, IT, financí, práva, business administration nebo komunikace. Pracuje zde přibližně tisícovka manažerů, specialistů, expertů a administrativních zaměstnanců, kteří pomáhají posouvat se celé skupině E.ON dopředu směrem k moderní, digitalizované společnosti, která bez problémů zvládne výzvy současné energetiky a uspěje na českém energetickém trhu.
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do našeho oddělení Commercial Solutions na pozici Consultant. Zabýváme se podporou business procesů distribuce elektrické energie a zemního plynu a zajišťujeme provoz a rozvoj různých systémů pro uvedené procesy. Přidat se k nám můžete v Českých Budějovicích.
Co u nás budete dělat?
- Vaším úkolem budou analytické a konzultantské činnosti v rámci provozu i rozvoje aplikace SAP IS-U pro potřeby distribuční společnosti EG.D.
- Čeká vás komunikace s klienty, technická analýza, návrh a nasazení vhodného řešení na míru, podpora a školení uživatelů v oblasti zúčtování a fakturace.energetických a dalších služeb v rámci rozvíjejícího se portofila nabídky EG.D.
- Kromě samotného systému SAP IS-U budete pracovat i na integraci s okolními systémy - například PO (komunikace dat na okolní systémy v rámci společnosti i na ostatní účastníky trhu), SteamServe (tiskový systém), DMS (archivační systém), BI (datový sklad).
- Budete také zajišťovat provoz systému a podporu uživatelů.
- Můžete se těšit na spolupráci s pracovníky dodavatelských firem i interními kolegy.
Jak to bude vypadat konkrétně?
Vaše pracovní aktivity budou záviset na konkrétních požadavcích zákazníka a legislativy na implementaci a úpravy zákaznického systému. Požadavky na zásadní změny zákaznického systému vyvolané legislativou nebo novou technologií se řeší jako samostatné velké projekty, v tom případě budete členem projektového týmu řešící fakturaci a její zaúčtování a budete poskytovat součinnost ostatním projektovým týmům. Optimalizace a úpravy menšího rozsahu se řeší jako rozvoj zákaznického systému, také tady budete členem řešitelského týmu. Zároveň s rozvojem systému je nutné řešit uživatelskou podporu v případě neočekávaných problémů v produktivním prostředí. V rámci typického pracovního dne se budete věnovat některé z těchto aktivit:
- budete se zákazníkem projednávat nové požadavky na funkcionalitu zákaznického systému a hledat pro ně optimální technické řešení
- pro navržené a odsouhlasené technické řešení budete připravovat ve spolupráci s vývojářem specifikaci pro vývoj nových funkcionalit a jejich parametrizaci
- připravené nové funkcionality budete implementovat do vývojového prostředí zákaznického systému
- nové funkcionality budete ladit a testovat v testovacím prostředí
- odladěné funkcionality budete předávat zákazníkovi k uživatelskému testování
- po odsouhlasení budete nové funkcionality transportovat do produktivního zákaznického systému
- novou funkcionalitu zdokumentujete, případně připravíte uživatelskou příručku
- budete poskytovat podporu uživatelům v případných problémech odhalených v produktivním prostředí
- ve spolupráci s ostatními kolegy budete zajišťovat a monitorovat produktivní systém SAP. Tuto aktivitu budete zajišťovat i mimo pracovní dobu (6:00 až 20:00) přibližně 1 x za 2 měsíce.
Nejzajímavější na vaší práci bude rozmanitost činností, spolupráce s kolegy a hlavně možnost neustálého vlastního rozvoje (v souvislosti s rozvojem technologií a legislativními změnami).
Co by měl splňovat ideální kandidát?
Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…
- máte středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického nebo ekonomického zaměření
- mezi vaše silné stránky lze zařadit analytické myšlení a schopnost navrhnout optimální řešení pro zákazníka
- zákazník je pro vás na prvním místě
- jste komunikativní a domluvíte se anglicky
- rád/a se vzděláváte a v tom případě jsme připraveni vás všechno naučit
- máte základní přehled v oblasti fakturace, účetnictví, daní, výkaznictví
Budeme nadšeni, pokud…
- máte zkušenost se zákaznickými podnikovými systémy a s nasazováním velkých podnikových IT systémů
- se můžete pochlubit zkušeností a zájmem o S/4HANA, FIORI
- již jste pracoval/a v prostředí SAP s moduly FI-CA a BILLING
- jste samostatný/á a zároveň vás baví být součástí týmu
- při práci je pro vás samozřejmostí odpovědný a precizní přístup
- se vyznáte v podnikových procesech v oblasti energetiky
Proč je fajn pracovat u E.ONu?
- Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
- 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
- Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
- Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
- Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
- Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
- Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.
ID pozice: 224749
Kde budete pracovat: Hybridní model Datum nástupu: co nejdříve Pozice je vhodná pro OZP.
Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis? Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: Bartoňová Štěpánka, tel. 703 467 657.
Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.
E.ON je mezinárodní energetická společnost v soukromém vlastnictví. Našich 75 000 kolegů ve 15 zemích každodenně spolupracuje na technických inovacích, které usnadňují životy našim zákazníkům. Jsme první velkou energetickou společností, která se intenzivně soustředí na budoucnost energie prostřednictvím energetických sítí, energie z obnovitelných zdrojů a řešení pro zákazníka.