Manažer optimalizace střediska služeb zákazníků

E.ON Česká republika, s.r.o.
Brno
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do oddělení Středisko služeb zákazníků. Zabýváme se celkovou obsluhou a péčí o zákazníky E.ON z řad domácností a menších podnikatelů prostřednictvím telefonické a e-mailové komunikace plus podpůrnými činnostmi pro fungování celé obsluhy zákazníků. Můžete se k nám přidat v Praze nebo v Brně.

Manažer optimalizace střediska služeb zákazníků 

Na této pozici Vás čeká

  • Vaším úkolem bude redesignovat jednotlivé procesy s důrazem na Call Centrum. Zákazníka vnímáme jako ústřední bod a proto neustále hledáme nové klíčové cesty k lepší péči o něj.
  • Uvítáme vaše návrhy programu na optimalizaci celého útvaru, monitorování cílů a KPI.
  • Potřebujeme, abyste definoval/a požadavky směrem k podpoře ICT systémů. Budete využívat nové nástroje k dosažení automatizace a optimalizace nákladů.
  • Čeká vás úzká spolupráce s kolegy z Call Centra i dalších oddělení jako jsou např. obchodní segmenty, IT a Business Analytics.
  • Budete implementovat moderní a udržitelné metody a procesy.

Jak si Vás představujeme

Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…

  • máte zkušenosti z oblasti Call Centra a zákaznické spokojenosti
  • chcete optimalizovat procesy a ovládáte agilní nástroje (např. Jira)
  • baví vás řídit velké projekty
  • domluvíte se v angličtině

Budeme nadšeni, pokud…

  • orientujete se v obchodním světě a baví vás energetika
  • rád/a vymýšlíte nové procesy a zlepšujete ty stávající

Nabízíme Vám

  • Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
  • 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
  • Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
  • Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
  • Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
  • Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.

Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.