Společnost E.ON Energie zajišťuje obchod s elektřinou a plynem a nabízí chytrá a úsporná řešení, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita. V Česku máme asi 1,5 milionu zákazníků a jsme tak jedním z největších dodavatelů. Mezi naše zákazníky patří domácnosti, firmy i obce.
V našem oddělení se zaměřujeme na řízení obslužných a platebních kanálů pro retailové zákazníky, kde vytváříme standardy obsluhy s důrazem na efektivitu a využití digitálních možností, metodicky řídíme obslužné kanály, optimalizujeme zákaznické procesy, zajišťujeme implementaci legislativních a systémových změn, koordinujeme interní aktivity s dopadem na obsluhu, připravujeme komunikační kampaně, podílíme se na vývoji nových produktů a služeb, vedeme projektové týmy zaměřené na zlepšení zákaznické zkušenosti, pracujeme s daty a reporty, sledujeme efektivitu, digitalizaci a spokojenost zákazníků – a právě teď hledáme nového kolegu nebo kolegyni, kteří se k nám mohou přidat v Českých Budějovicích nebo v Brně.
Co u nás budete dělat?
- Svěříme vám optimalizaci obslužných procesů směrem k zákazníkovi B2C s cílem zvýšit hodnotu zákaznické báze.
- Budete hledat příležitosti pro efektivní řešení s ohledem na hodnotu portfolia.
- Ponesete odpovědnost za operativní řízení a exekuce opatření v rámci svěřené oblasti.
- Očekáváme, že zajistíte soulad obslužných postupů s hodnotovým managementem a strategií společnosti.
- Vaše pracovní náplň se bude týkat analýzy procesů a dat a jejich propojení s obslužnými procesy za účelem zvýšení hodnoty zákaznické báze.
- Nemine vás návrh a zprocesování nových opatření, včetně jejich implementace.
- Budete se podílet na vytváření, předkládání a dohledu nad realizací změnových požadavků a odpovědnost za jejich přínos.
Co by měl splňovat ideální kandidát?
Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…
- máte ukončené vysokoškolské vzdělání
- orientujete se v energetice a znáte aktuální vývoj na energetickém trhu
- dokážete analyzovat procesy a data a propojit s obslužnými postupy
- analytické myšlení je vaší silnou stránkou
- anglicky dokážete komunikovat na úrovni B2
- znáte procesy obsluhy a máte přehled o energetickém trhu
- řídíte osobní automobil
- máte znalost SAP CRM/IS-U
Budeme nadšeni, pokud…
- máte aktivní zájem o technologická řešení
- vás vystihuje svědomitost a zodpovědnost
- vám prezenční a komunikační dovednosti nejsou cizí
- jste týmový hráč
Proč je fajn pracovat u E.ONu?
- Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
- 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
- Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
- Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
- Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
- Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
- Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.
ID pozice: 238713 Kde budete pracovat: Hybridní model
Pozice je vhodná pro OZP.
Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis?Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: Štěpánka Bartoňová, tel. +420 703 467 657
Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.
Jsme E.ON. Dodáváme elektřinu a plyn přibližně 1,5 milionu zákazníků a jsme jedním z největších dodavatelů v Česku. Kromě energií nabízíme chytrá a úsporná řešení, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita. V jižních Čechách, na jižní Moravě a na Vysočině provozujeme vlastní distribuční soustavu elektřiny, v Jihočeském kraji se staráme i o distribuci plynu.