Manažer zákaznických cest

E.ON Česká republika, s.r.o.
Praha, Brno, České Budějovice
Práce na plný úvazek

E.ON Customer Solutions Czechia zajišťuje strategické směrování dodavatele energií, společnosti E.ON Energie. Mezi naše hlavní úkoly patří vývoj nových produktů a inovace v oblasti produktů a služeb. Ve skupině E.ON taky zodpovídáme za veškeré marketingové aktivity.

 

Hledáme nového kolegu do oddělení CEX - zákaznické zkušenosti. Naše oddělení se zabývá nalézáním podnětů, měřením a získáváním informací o kvalitě zákaznické zkušenosti. Dále její analýzou a implementací opatření, které vedou ke zlepšení zákaznické zkušenosti a zefektivnění procesů.

 

Co u nás budete dělat?

 

  • Budete součástí týmu, který navrhuje zlepšování zákaznické zkušenosti přes všechny naše služby a produkty
  • Nemine Vás spolupráce s dalšími odděleními v rámci správy a rozvoje zákaznických cest
  • Budete mít na starosti konkrétní zákaznické cesty, které budete moci přímo ovlivnit
  • Dostanete přístup k nepřebernému množství dat o nás i konkurenci
  • Budete se podílet na výzkumech a pravidelném sběru dat nejen z oblasti zákaznické zkušenosti
  • Tyto výzkumy a data budete analyzovat a vyhodnocovat
  • Budete hledat příležitosti, jak naše postupy a interakce se zákazníky zefektivnit a současně dělat zákazníky spokojenější
  • Budete se podílet na implementaci opatření v rámci našich procesů a postupů, které vedou ke zvýšení efektivity a zákaznické zkušenosti
  • Vámi navržené změny uvidíte v provozu a budete jejich dopad aktivně vyhodnocovat

 

Co by měl splňovat ideální kandidát ?

 

Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…

 

  • Umíte plánovat, organizovat a máte předpoklady pro vedení jednání, menších týmů lidí, workshopů atp.
  • Máte zkušenosti se zákaznickým výzkumem a CEX a s organizací projektů
  • Práci na PC a s balíčkem MS Office máte v malíku
  • Angličtinu zvládáte na takové úrovni, že Vás prezentace nejvyššímu vedení nerozhodí
  • Vaši silnou stránkou je komunikace, tah na bránu a umění naslouchat
  • Analytické myšlení je Vám vlastní, ale jste hlava otevřená a nebojíte se ptát „Proč?“
  • Můžete se pochlubit dobrou úrovní slovní a písemné komunikace a příjemným vystupováním
  • Jste týmový hráč
  • Vystihuje Vás všeobecný rozhled a zájem o nové technologie

 

Proč je fajn pracovat u E.Onu?

 

  • Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
  • 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
  • Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
  • Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
  • Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
  • Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.

Co byste ještě měl/a vědět?

ID pozice: 235236  Kde budete pracovat: Hybridní model  

Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis? Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: David Kapin tel. 705 868 630.

 

Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.

 

Jsme E.ON. Dodáváme elektřinu a plyn přibližně 1,5 milionu zákazníků a jsme jedním z největších dodavatelů v Česku. Kromě energií nabízíme chytrá a úsporná řešení, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita. V jižních Čechách, na jižní Moravě a na Vysočině provozujeme vlastní distribuční soustavu elektřiny, v Jihočeském kraji se staráme i o distribuci plynu.